onsdag den 24. juni 2015

summerfeeling....


Kalenderen skriver d. 24 juni (en måned til min fødselsdag), men vejret skriver et eller andet i marts..... sådan føles det i hvert fald. Jo bevares, der har været et par dage hist og her med dejlig sol, og pigerne har luftet shorts og sandaler et par gange, men så sent som imorges, der pakkede vi både termotøj, regntøj og gummistøvler. Og der var strømpebukser på begge pigerne.

Torsdag i næste uge starter min sommerferie, dagen efter starter pigernes, og en uge senere starter Jespers. Ferien er længe ventet, og vi glæder os helt vildt. Men vi er da glade for, at den ikke helt er startet endnu, for hvor ville det være trist, hvis det her vejr, det var hvad ferien havde at byde på....

Man kan naturligvis altid klæ sig efter vejret, men i vores optik, der forbindes badebassin, sol og is i haven, aller mest med det at have sommerferie.

Vi sætter vores lid til, at der snart suser et stabilt højtryk op over lille Danmark....

Billederne her i indlægget stammer fra en af de dage, hvor solen varmede, pigerne fik røde kinder og beskidte fusser, blomsterne strakte sig efter solen og vi nød en dage  i haven....









Mens der finpudses på bloggen i baggrunden, det opdager i heldigvis ikke, så kæmper jeg stadig med den gamle pc. Jeg når ikke at få den nye før sommerferien.... Og jeg har derfor stadig lidt for langt mellem indlæggene.... Jeg beklager, men håber I holder ud....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...