onsdag den 6. juli 2011

Aftenbilleder og morgenbuket

Den her tid på året, den er simpelthen bare så skøn, lange lyse aftener, dejligt lyse morgener... Og når så solen så også vælger at komme frem, så er der bare INGEN grund til at rejse udenlands.

En lille tur i haven i går aftes fik mig til at fange disse billeder, og her til morgen stod solen lige ind af vinduerne, og så måtte jeg tage billede af roserne jeg tog med ind igår aftes.....

Og i min vinterhave, der står en lille buket som er købt i Fakta, sølle 20 kr gav jeg, og den har indtil videre holdt i halvanden uge.... Det er dælme da alle pengene værd :-)






4 kommentarer:

  1. Ja det er utroligt hvad man kan få ud af sin egen lille have :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder :) Jeg kom lige forbi din blog. den er godt nok dejlig inspirerende.

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha :-) Altid dejligt at høre.

    Go aften

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...