tirsdag den 12. juli 2011

Cupcakes og boligreportage

FANTASTISK oplevelse at have besøg af Mette Helena og Tia igår, de var her simpelthen i 3½ time, og de tog enormt mange billeder. De lød meget tilfredse for omgivelserne. Jeg var i himlen. Når man, som jeg, går SÅ meget op i boligindretning, så er det virkelig en ære og en anerkendelse når to så dygtige mennesker gider komme og ta' billeder i mit hjem.

Da de lige ankom troede de, at de skulle ud og købe blomster, men det var heldigvis ikke nødvendigt, jeg havde dog også været en tur i plantorama dagen forinden, og havde lidt i haven de kunne plukke ind af.

Min intention havde været fra morgenstunden at bage boller osv. Men det synes Neel ikke lige helt vi skulle bruge tiden på, og jeg var også alt for spændt til at kunne koncentrere mig. Så jeg trillede en tur til bageren for at købe lidt lækre sager. Og hvor var det bare heldigt, for se lige her hvad vores lille bager i byen nu har fået.....


De var simpelthen SÅ flotte, og smagte virkelig fantastisk, og sørme om ikke de også kunne bruges til deres billeder. Det ku jeg jo ALDRIG selv ha fikset....

Desværre kan jeg ikke vise jer nogen af billederne, for det første fordig jeg slet ikke har dem endnu, og for det andet fordi, hvis jeg lægger dem ud her, så kan de slet ikke sælge dem nogen steder, og det var ligesom pointen med det hele. Nu er jeg bare så spændt på selv at få dem hjem så jeg kan nærstudere det hele, og selvfølgelig til at høre om og hvornår de så i givet fald lander i et blad.

Da Merle trolden kom hjem lidt senere havde jeg gemt en kage til hende, og jeg tror da nok lige det var en succes :-)


10 kommentarer:

  1. UHM! Skønne kager! Glæder mig til at se din indretning i et blad:-)

    SvarSlet
  2. ja de er simpelthen så flotte :-)

    Det blir spændende, jeg skal nok sige til når jeg ved hvor og hvornår det lander. Dog blir det tidligst til forår/sommer næste år. Det er jo sommerbilleder de har taget, og bladene har jo helt styr på deres sommerudgaver i år.

    SvarSlet
  3. Næh hvor spændende! Håber da også de kan ses på et tidspunkt :)

    KH Anne

    SvarSlet
  4. glæde mig til at se billederne, og skønne kager.

    SvarSlet
  5. Skønt at høre det gik godt! Må være en stor oplevelse. Håber de fik posen med på et billede;-)
    Skønne cupcakes og endnu skønnere Merle!

    SvarSlet
  6. Jeg tror da bestemt de blir vist på et tidspunkt, men desværre blir det først til næstse sommer, så der er laaaang tid til... Og sikkert bor han ikke sådan her længere... Vi får se... Men jeg glæder mig også helt vildt til at høre mere om det.

    Julie, de flyttede totalt rundt her hjemme, så jeg nåede slet ikke at opdage hvad de fik med og hvad de ikke fik, for alle mine ting stod hulter til bultet... Men jeg håber den kom med, og hvis den er med på de billeder jeg skal snakke med journalisten om, så skal jeg sørme nok fortælle hvor den kommer fra :-)

    ævlebævle, ja er de ikke fantastiske.... og bedst af alt, de smagte vidunderligt :-)

    SvarSlet
  7. Ej, hvor spændende altså. Glæder mig til at se billeder om LANG tid. Også selvom I sikkert ikke bor sådan længere til den tid:) Ens stil skifter bare så hurtigt synes jeg og nye dimser kommer ind og ud i en rasende fart.

    SvarSlet
  8. ja man skifter jo ud hele tiden i sine ting, så jeg tænker nok næste år at det ser helt tosset ud :-9 Glæder mig helt vildt.

    SvarSlet
  9. Wauw hvor lyder det altså spændende. Du må endelig skrive herinde, når du ved noget mere om, hvor billederne skal bruges. Lækre cupcakes! Mon min bager også har sådan nogle... Det skal da lige tjekkes :o)
    Ha en go dag.
    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Du kan tror jeg skal sige til... Er bare så spændt.

    Ja de kager var fantastiske, håber for dig at din bager også har sådan nogle at byde på... Hvis altså man ikke lige selv kan kreere den slags... Jeg kan ikke.

    også go dag til dig

    kh Louise

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...