lørdag den 9. juli 2011

En boligforvandlig - Mega billedspam... SORRY :-)

Som bekendt har jeg skiftet stil her over det sidste halve år, faktisk meget. Der er, for at sige det kort, VIRKELIG FLYTTET FARVER IND.

Og faktisk er jeg temlig stresset i disse dage, for på mandag får jeg besøg af Mette Helena som har siden retrovilla - hun kommer sammen med en fotograf og laver boligreportage, her i MIT hjem. Jeg er totalt beæret over de kommer her, og samtidig totalt oppe at køre over det, for hvordan sørger man lige for at ens hjem ser helt og aldeles perfekt ud til sådan noget??? Jeg håber faktisk de selv render og flytter lidt rundt på nips osv. Det gir jo samtidig også rigtig gode ideer. Men i hører meget mere når de har været her mandag.

For at vende tilbage til emnet, så har jeg skiftet stil, og for ca. 2½ år siden havde jeg besøg af bladet Jeannedarcliving - for den gang passede mit hjem totalt ind i den stil. Tænkte jeg lige ville dele billederne med jer, så kan i virkelig se hvor meget forandring der er sket.... Et par vægge er også nedlagt siden billederne, men det er en "mindre" detalje.

Go fornøjelse :-)














































Jeg troede aldrig jeg ville forlade denne skønne stil, men en tur til Rice lagersalg for et halvt år siden satte totalt griller i hovedet på mig, og siden er der sket meget :-) Men jeg har selvfølgelig gemt alle mine ting, så det hurtigt kan kommer den anden vej igen.... Lige nu tror jeg dog aldrig jeg kommer til at bo helt så hvidt igen. Det er faktisk ret umuligt med børn i huset :-) Og jeg kan mærke at farverne er rigtig gode for mig sind og humør :-) Legetøjet stresser mig ikke på samme måde, for jeg ser det slet ikke, det mingler meget mere ind i alle farverne nu !!! Og det er virkelig en positiv sideeffekt ved stilskift!!!

15 kommentarer:

  1. Wauw billedspam! Jeg kan SÅ godt lide din nye stil (den gamle var også fin, men du har ret: meget hvidt) og er rigtig glad for at have fundet vejen til din blog. Du er meget inspirerende:-) TAK FOR DET!

    SvarSlet
  2. Ja det var lidt af en billedspam, jeg ved det... Men ku simpelthen ik finde ud af at plukke ret mange ud, sys de er så gode. Sådan nogle boligfotografer er bare knald gode til at fange detaljerne.... Men ja, jeg synes også stadig det er utrolig flot.. har en veninde der stadig kører min gamle stil fuldt igennem. Dog lidt mere fabric style nu her med årene... Men jeg føler i den grad hun mangler noget når jeg er der nu.... For alle de farver gir en rigtig meget, der ser tomt ud på disse billeder synes jeg.

    Men tusind tak for dine søde ord. Det gør mig rigtig glad at høre.

    SvarSlet
  3. Ja, sikken en forvandling der er sket! Jeg er dog også helt klart mest til farverige - jeg bliver selv så utrolig glad af at være omgivet af smukke farver.
    Kh Louise

    SvarSlet
  4. Sikke fint du boede før, men jeg er også mest til sådan som du bo nu elsker også farver. Jeg er vild med de nye ting du har tilført jeres bolig nu.

    SvarSlet
  5. Ja ikke, farver blir man simpelthen bare i godt humør af... Jeg er dog meget begejstret for det her blog land... for lige nu er jeg lidt i vildrede med hvordan jeg lige pynter til jul i alle de her farver. jeg plejer at køre næsten ren maileg jul, med et tvist af walther & co. Og det var super flot sammen med den gamle stil.... Men det passer sikkert også ind her.... Der er jo ingenting man ikke kan!!! er bare spændt på at se hvordan alle i andre pynter til jul :-9

    SvarSlet
  6. wow, what a nice house! love it!

    SvarSlet
  7. WAUW!!! siger jeg bare. Super flotte billeder. Jeg er nok også selv til den hvide gamle stil, dog ikke helt så gennemført som dit, men dog har jeg tilsat små farveelementer rundt omkring. Lige nu er det den gule og lilla jeg er vild med. Kan dog også godt lide naturmaterialer.
    Jeg er også helt vild med alle de farver du har nu, de inspirerer mig rigtig meget, selv om mit hjem ikke er helt så farverigt :o)
    Kh. Lena

    SvarSlet
  8. uh du skal aldrig undskylde for billed spam. Jeg elsker billedspam :D Lækkert hjem, både før og nu. Meget romantisk. Jeg fik lige lidt gode tips til mit sommerhus, hvor tingene er lidt mere romatiske og pusse nusede end hjemme.

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer, er også selv meget godt tilfreds med forvandlingen. Er så glad for det, det er bare så fint :-)

    ha en dejlig dag... Er glad for i kan blive inspireret

    SvarSlet
  10. Hvis blot SPAM altid var så delikat, så... mere af det, tak. :-D

    Synes billederne her viser et MEGET SMUKT hjem. Hvidt og slidt i en fin balance, så det ikke bliver FOR meget!

    Faktisk kan jeg genkende en del af stilen fra mit eget hjem (som dog ikke er lige så gennemført!). Og sjovt nok er der mange ting, som jeg også har, så der er lidt "deja vu" over det...!

    Tror det er godt, du har gemt sagerne til evt. senere brug... for lur mig, om ikke du finder dem frem igen en dag! (Har selv vekslet mellem det kulørte og det hvide i årenes løb) ;-)

    Tak for kigget!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  11. tak Lisbeth, for at du nyder min "spam"... Havde simpelthen så svært ved at pille nogen fra, for de er bare så gode de billeder. Men det er også sjovt at se dem, Merle var kun 2 måneder da de blev taget, så man kan virkelig se at vi ikke rigtig har børn der har indtaget hjemmet endnu :-)

    Men du har ret, jeg ved jo ikke om jeg finder på at skiftet tilbage, eller bare vælger en mere afdæmet stil på et tidspunkt... Lige nu skal jeg bare ikke ha det for hvidt, det har jeg lige fået lidt nok af.

    Er bare totalt spændt på dagen imorgen, og på hvad de sådan siger når de ser det, om de overhovedet synes de kan fået taget nogle gode billeder :-9 Jeg stødte på en anden blog igår hvor de også havde været forbi, fantastiske billeder de der havde taget.

    Nå, men go aften til dig

    K. Louise

    SvarSlet
  12. Sikke dog et fantastisk hjem. Lige sådan noget som jeg drømmer om at jeg engang får, om nogle år. Hold op, hvor er det smukt!

    Mille

    SvarSlet
  13. Hej Mille

    Nu ved jeg ikke om du har læst det, men det her er sådan jeg HAR boet, det var bare for at vise hvor stor en forvandlig mit hjem har gennemgået :-) Men tak for komplimenten, jeg synes også stadig det er rigtig flot, er bare meget mere til de farver vi har nu.

    Men pøj pøj med indretningen hjemme hos dig...

    go aften

    kh Louise

    SvarSlet
  14. Jeg er i fuld sving med, at læse din blog igennem - pyha, alle de fede inspirationer altså ha ha!
    Jeg vil sige, du boede flot inden der kom farver på - meeeen nu bor du/i endnu federe.... jeg er vild med forandring, det man ikke ser hver dag, det er det der giver mig inspiration!
    Det er en helt igennem fantastisk bolig med farver, gennemført;)
    Boligen før, den ligner alle de andres som man kan se i de blade som Jeanne d'Arc living og Vakre hjem (har vist samtlige af bladene;))
    Jeg har fået inspiration allerede fra dag 1 jeg så din blog.... og jeg vil også ha farver....
    Du skal ikke tvivle på din stil, din bolig - alt er gennemført til UG ;)

    SvarSlet
  15. Hej Dorte

    Du har været lidt på rundtur, det er hyggeligt, det gør jeg også selv når jeg finder en ny og spændende blog :-)

    Og du har ret, den her stil var flot og gennemført, men umulig at opretholde nu hvor jeg har to små tøser. NOk også derfor jeg pludselige bare gav efter for farverne. De hele passer bare meget bedre ind nu.

    Men er glad for at kunne indspirere dig :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...