fredag den 8. juli 2011

Nyt arbejdshjørne.... eller bare ny opslagstavle :-)

Og kreativiteten fortsatte her til morgen.... Jeg var rundt i gemmerne og finde gamle hyggelige billeder og andet guf der kunne komme op at hænge.... Det skal jo se noget så tilfældigt ud, og så alligevel er det MEGET planlagt :-) ha, ja sådan er det!!! Men det ved i!

Og jeg må lige sige, lampen i ser i forgrunden på første billede, det er somend bare en ikea lampe til 99,- som jeg har sprayet i den farve... Super fedt look, og så skifter den farve sådan lidt en gang imellem. En ganske fin løsning hvis man ikke har råd til at skifte lamper hele tiden. Spray dåserne koster 89,- for 3 stk. her i min lokale malerbiks.

Sådan her ser det så ud i min lille krog lige nu, synes selv det er ganske ganske hyggeligt !




8 kommentarer:

  1. SÅ fint og hyggeligt... og ikke mindst KREATIVT! Dér ville jeg mægtig gerne sidde og nørkle!
    Får helt lyst til at gå i gang med at indrette et hjørne... ;-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes også det er blevet ganske godt. Eneste problem er, at der faktsik ikke er installeret varme i vores vinterhave, så når efteråret banker på, så rykker hjørnet med ind... og så blir det bare på spisebordet når ungerne er puttet at jeg kan kreere :-9 :-) Men lidt blir nok stående for syns skyld.

    Men tak for de søde ord

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud. Jeg er faktisk også lige flyttet ud i vores udestue, med min kreativiter, men her er heller ingen varme, så til efterår/vinter må jeg rykke indenfor i stuen :o)
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Det er blevet rigtig fint Louise, du kan bare det der med at nusse lidt rundt og så få det til at se fantastisk ud

    SvarSlet
  5. DET ER VIRKELIG HYGGELIGT! Du kan bare dét dér!

    SvarSlet
  6. Tusind tak, søde ord fra jer søde piger :-)

    Og Ævlebævle.... gad da bare godt jeg boede lidt tættere på så jeg ku mødes med dig og Rakel i næste uge. :-)

    Go aften til jer alle

    SvarSlet
  7. Så fiiiint du bor:) Har skyndt mig at melde mig som fast læser her hos dig, for du har godt nok en dejlig blog og en skøøøn stil:)

    SvarSlet
  8. Hej Sannepkunst.

    Tusind tak for de søde ord, og velkommen til :-)

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...