mandag den 18. juli 2011

Rosa detaljer

Jeg sad igår og læste på sukkertoyforoyet - og nød alle hendes skønne rosa billeder: Det er simpelthen så flot en blog, super smukke billeder ... Og så idag sidder jeg os læser hos søde Mama Lola - og hun valgte at tage den lille udfordring op, nemlig at tage billeder af sine rosa detaljer.... Hmm, og så tænkte jeg, ja det var da en hyggelig ting at gå igang med her en mandag formiddag.

Så nu har jeg også været på tur rundt i hytten efter Rosa detaljer, og her er hvad jeg kom frem til. Jeg må sige, det er lidt svært, for som fru mama lola siger, så er rosa jo tit i samspil med andre farver.

Ta udfordringen op, og gå på jagt. Det er faktisk lidt sjovt.









1 kommentar:

  1. Dejlige billeder :)
    Jeg ku også godt tage udfordringen op, men tror allerhøjst jeg ejer et gammelt Lene Bjerre håndklæde jeg fik til konfirmation :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...