søndag den 7. august 2011

Dagen idag startede kl. 05.00

Hvilket altså lige er tidligt nok for mig.... Og desværre havde jeg trukket nitten her til morgen. I weekenderne skiftes vi gerne her hjemme. Vi får på den måde en morgen hver, hvor vi kan sove lidt længere.... Og idag var det så min tur til at stå op....

Vores piger deler værelse, så når Neel vågner og skal ha flasken, så skal jeg lige love jer for, at man ser et lyn drøne ned at trapperne, varme flaske, og suse op igen. Man skal nødig vågne storesøster også. Men når klokken så er fra 5 og frem... og lille Neel ikke lige lægger sig til at sove med det samme, så kan man lige så godt forberede sig på, at nu er natten forbi!!!!

Så jeg har i den grad fået noget ud af dagen idag.... NOT!!!! Har en dunrende hovedpine og har ikke nået en pind. Lige nu sover Neel i barnevognen, og far og Merle er en tur i svømmeren, så jeg napper lige en stund her foran bloggen.... Burde egentlig støvsuge!!!

Igår var vi en tur i Madsby Parken i Fredericia, det var ellers ret så hyggeligt, en dejlig måde at bruge nogle timer på, det meste er ganske gratis, og børnene får brugt lidt energi... Faktisk temlig mystisk de så vågner så tidlige....

Anyway, bemærk lige hvilken is min kære familie også er blevet afhængig af.....








Ej nu skal jeg altså os ha støvsuget!!!!

3 kommentarer:

  1. Skønne, skønne billeder! :-) Og skøn is, det kan gå hen og blive en dyr vane.. ;)
    Line

    SvarSlet
  2. Nøj...så tidligt du har været oppe!! Vi har samme sove-længe-ordning som jer i weekenderne. Her i ferien har begge børn dog været så søde, at de har sovet til ca. 7.30 hver morgen. Så er det altså ikke så slemt at have morgentjansen.
    Uha lækker is! Dem kan man blive afhængig af ;D
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Skønne billeder. Vi har også været i Madsby Legepark et par gange, og synes altså det er så skønt der, og så er det GRATIS :o)
    Jeg må have prøvet den is engang :oP

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...