fredag den 26. august 2011

Dagens buket..... Og bilen er pakket

Lige om lidt drager vi mod Legoland. En begivenhed jeg ser ret meget frem til. Sidste år var Merle kun knap halvandet da vi var der ude, men jeg var overrasket over hvor meget hun faktisk fik ud af det, og derfor jeg tror hun idag får en rigtig dejlig dag. Neel håber jeg også får en hyggelig dag, men hun er glad bare Merle er i nærheden:-)

Så nu har vi pakket madkurven og bilen..... Og håber vi får en go dag med dejligt vejr.

Imens synes jeg i skal nyde endnu en lille havebuket, den er plukket ind her til morgen.... Lige inden et kæmpe skybrud ramte haven:-)

1 kommentar:

  1. håber I havde en god tur ? og sikke en fin buket, jeg er også vild med buketter når de er blandet af alt muligt :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...