søndag den 11. september 2011

Her på falderebet

Kommer bare to små opstillinger fra søndagsformiddagen.... Pyha for en weekend... Den har godt nok gået slag i slag. Men i formiddags havde jeg lige et par timer alene. Min søde mand havde arrangeret med min mor, at de tog begge piger med i svømmehallen, han fornemmede jeg i den grad mangler lidt alene tid i øjeblikket... Så der blev støvsuget, vasket tøj, læst og læst og læst alt hvad jeg kunne nå, og så fik jeg lavet to små ny "opstillinger":-)

Bagefter var vi til eftermiddagshygge hos vores skønne venner, og de sidste par timer har jeg siddet med benene oppe og bare været!!! Om lidt griber jeg bogen igen, er allerede langt over halvvejs, men når desværre ikke at blive færdig idag... Der var jeg nok lidt for optimistisk.

Håber i alle har haft en dejlig weekend.


2 kommentarer:

  1. skønt med lidt alene tid :)
    og du er bare så god til at stille ting sammen, dejligt inspirerende :)

    SvarSlet
  2. tak for alle dine søde kommentarer, de er altid så hyggelige at få.

    Og stort tillykke med din gode nyhed i weekenden. Hvad så end det er, så er det altid skønt med gode nyheder:-)

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...