fredag den 23. september 2011

NEJ mor, den er for bitte....

Jeg har gjort mig endnu et lille kup, fandt disse skønne skønne klodser meget billigt, Neel er vild med bare at smide dem rundt over det hele, og Merle er vild med at sætte dem oven på hinanden og putte dem fra dåse til dåse :-) På et tidspunkt tænker jeg også hun synes det med bogstaver og tal blir aktuelt.

Min plan var jo så, at jeg skulle få dem til at se lidt dekorative ud til bloggen her, og forsøgte lidt forskelligt, Merle var med til det... Og da jeg så puttede dem i den lille kuffert her, der lød der høje protester fra Merle. "NEJ mor, den er for bitte, den duer ikke" siger hun, og tager dem alle sammen ud igen. Denne seance foretog vi nogle gange før det lykkedes mig at tage billedet her:-) Jeg synes da det nåede at blive ok:-)


Med i klodserne var også dette helt fantastiske cirkussæt. Jeg er bare top begejstret for det, virkelig virkelig fint.... Dog er Neel alt for lille til det, havde kun lige lagt det ud, og 5 sek efter måtte jeg pille et lille hoved ud af munden på hende, så lige pt er det puttet i en lille kasse.




Jeg er gået igang med at lave børneværelse om. Er ved at sælge lidt ud af alt det lilla og pink der oppe, og forsøger at skabe lidt mere retro hygge på værelset. Det er en større omgang, og mange af mine små køb er købt med henblik på børneværelset, så en gang når det er ved at tage form, så skal jeg nok poste nogle indlæg om det.... Håber det blir super fint i hvert fald:-)

Imorgen aften bliver der trukket en vinder af min første give away. Er i spændte????

Go weekend til jer der ude.

8 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre ting, du har fået købt. På loppemarked eller i genbrug eller? Jeg leder altid efter træklodserne med tal, når jeg ender sådanne steder, men indtil videre har jeg ikke haft heldet med mig. Jeg synes nemlig også godt om bogstaverne og tallene, er jo dansklærer i indskolingen:-). Men cirkussættet er også bare for skønt! Og jo, er spændt på udtrækningen:-). Rigtig god weekend!
    Forresten hvis du har lyst til en gaveleg, mangler jeg en deltager på min blog.

    SvarSlet
  2. Hejsa.

    Sikke mange fine klodser :-)
    Jeg så at du havde lagt en besked på i hælene på en nullergøj vedr en dug... Jeg var selv med i plint den dag hun købte denne super fine dug... Jeg ved ikke om du evt kan ringe til dem, men deres nummer er : 87850000, så kunne det jo være at de ville sende en til dig :-)rigtig god fredag

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det nogle sjove og fine klodser... Og jeg kan virkelig forestille mig den scene der er foregået inden billedet med kufferten er taget.. hehe

    SvarSlet
  4. Hej
    Sikke nogle skønne retro ting du finder. Er helt vild med cirkussættet. glæder mig til at se flere billeder af et børneværelse i forandring:)

    Mvh Kirstine

    http://frudahlsfiflerier.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Ej hvor er de fine..:) Jeg har også fundet lidt forskellige til Karoline - og hun elsker at finde de bogstaver, hun kender..:)
    Spændende med projekt værelse!
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Dorte - Tusind tak, klodserne er fundet på trendsales, gav 50 kr for det hele, så synes i den grad det var et kup.. Og så smukke de er:-)

    Kigger lige det gaveleg ud...

    Trine - tusind tak, jeg noterer mig lige nummeret. Jeg skal dog en tur til Århus i næste uge, og jeg ved der ligger en plint, så håber lidt at den måske også ku være der... Men hvis ikke vil jeg prøve at ringe til de andre. Tusind tak.


    Cs - ja det var helt besværligt at få taget sådan et lille billede... Hun ku jo ikke ligesom se det smarte i at den ikke ku lukkes.

    Kirstine - ja jeg synes også jeg finder nogle fine ting ind imellem, men hold op hvor blir man også meget inspireret her ude i blogland... Synes det er helt besværligt at følge med....

    Anne - jeg håber også børneværelset blir fint... Har bare så mange ideer inde i mit hoved, så har lidt svært ved at holde hoved og hale i det hele lige nu:-)

    SvarSlet
  7. Haha ja det er jo ikke sådan når de små kommer med deres uforbeholdne mening ;)

    SvarSlet
  8. Helt igennem dejlige sager. Lyder spændende med dit børneværelses projekt :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...