fredag den 9. december 2011

Føler mig heldig...

De sidste dage har været noget så fine..... Har følt mig ret heldig.... i hver fald på mange områder:-)

For nogle dage siden vandt jeg en give away hos Line , jeg var nr. 4 i hendes famøse give away, og jeg fik mit første ønske opfyldt, et babytæppe i pigefarver efter eget ønske. Det har vi nu på plads, og jeg glæder mig meget til at se det.

Igår vandt jeg endnu en fine give away, det var hos Jeanett , smukke pom pommer kreeret af hende, eller måske nissen.... Ved det ikke helt. Fine er de bare, og jeg glæder mig til at modtage dem.

Igår var også en helt fantastisk dag, jeg var nemlig på far/datter tur til København med min far. En lille tradition vi optog igen. Vi gjorde det i mange år før jeg fik børn. En heldagstur til København, med afslutning i juletivoli. De sidste par år har der bare ikke lige været tid.... Men i år, det sys jeg altså jeg havde brug for det igen. En dag bare ham og mig, og hvor der ikke blir tænkt på børn og problemer og hverdagsting.... Bare hygge, go mad og lidt shopping.

Og jeg skal da lige love for jeg fik fine ting med hjem. Jeg vidste det ikke, men min far havde besluttet at ville købe lidt ting til mig undervejs. Så de ting jeg sådan forelskede mig i, dem købte han til mig.... Jeg var helt rundforvirret, flov..... og meget lykkelig da vi kørte hjem. Fik SÅ mange fine ting af ham.... I får det hele at se her.... Og se, den fine vase som jeg modtog i 1000 stykker, den købte han en ny af til mig.

Da vi så kommer hjem, der har min mor en ekstra lille ting til mig. 5 smukke gamle glaskugler i yndlingsfarven, nu ligger de i denne fine skål og pynter..... Ihhh hvor føler jeg mig heldig.

Nu tænker i nok jeg er møg forkælet og alt mulig andet... Men sagen er den, at jeg for et par dage siden, fik konstateret mavesår.... og som i også har kunnet læse, så halter humøret og energien meget fortiden... Så jeg tror egentlig bare, at når man som forældre kan se, at ens barn ikke lige har det helt så godt, så gør man en masse for at glæde.... Og det er så det mine forældre har gjort for mig. Givet mig en helt fantastisk dag, og længe ønskede smukke ting at kigge på i hverdagen.....

Jeg er bare så heldig, at jeg har fået lige præcis de to forældre.





16 kommentarer:

  1. Hold nu op, nogle fine ting! Kan godt forstå, du føler dig heldig :)

    KH Anna

    SvarSlet
  2. Dejligt de sådan ville glæde dig. Det er nogen rigtig fine ting du har fået! God bedring med dig. Du skulle da gerne kunne NYDE julen i stor stil:)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige forældre og du har ret, man kan mærke når ens børn ikke er helt ok og man holder aldrig op med at yde omsorg uanset barnets alder. Det er dejlige ting du har fået og de vil jo altid minde dig om dagen igår

    SvarSlet
  4. Fine fine ting... Er ked af at høre at du ikke er helt frisk.. det er ikke sjovt.. Men pas på dig selv og nyd at du har en dejlig familie omkring dig... :)

    SvarSlet
  5. Kan fodt forstå du føler dig heldig, det er o nogle helt vildt fine ting, som du er kommet hjem med. Uhh bliver simpelthen altid så inspireret at kigge her hos dig. Skal da vidst et smut forbi liebe ;)
    Rigtig god bedring
    Kh Kirstine

    SvarSlet
  6. Hej,
    Hvor er du heldig at have sådan en hygge dag med din far.. Denne tradition kender jeg også, denne har jeg også haft med min far i mange år men er også lagt lidt på hylden da vi nu er flyttet til kbh.. Rigtig god bedring til dig, ked af at læse det med mavesåret.. Håber julen kan give dig lidt ro så det kan aftage lidt.. :)
    Kh camilla http://celinas-verden.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hej Louise.

    Jeg kan godt forstå du føler dig heldig..Skønt med sådan en far, datter dag...Du skal huske at passe på dig selv... :-)

    rigtig god weekend

    kh Trine

    SvarSlet
  8. Hej Louise.

    Det bare lige en prøve.
    Håber jeg endelig kan kommentere hos dig.

    Endnu engang God Bedring og Tillykke med Gevinsterne og dine fine gaver fra dine forældre.
    Du fortjener at blive forkælet:-)

    Ha´en dejlig aften.

    KNus Susi

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Ikke fordi jeg er utilfredse med mine egne, men sikke nogen dejlige forældre du har:-) Og sikke en dejlig datter du har! Lækre ting farmand har foræret dig.
    Husk nu at passe på dig selv:-)

    SvarSlet
  10. Sikke en dejlig tur.. Dejligt med mennesker omkring, som gør det godt for dig..
    Ked af at høre du ikke er på toppen - håber det snart vender...
    Dejlig weekend til dig..
    Kh Anne - som er lidt forelsket i svampene;)

    SvarSlet
  11. Åh, hvor er der bare meget fint :)

    SvarSlet
  12. kære louise - det har du fortjent :)
    lad dig omsorges lidt og pas på dig selv!
    kh christina

    SvarSlet
  13. Koselig blogg og nydelige farger!!! Deilig og inspirerende :O) vil gjerne titte innom.
    hilsen Nina

    SvarSlet
  14. Sikke nogle fantastiske ting og en fantastisk far :) hvor skønt du nu har din ønskevase der ikke er samlet med lim :)

    SvarSlet
  15. Nårh, Louise... Hvor er det bare et dejligt indlæg! Jeg bliver helt rørt. Og sikke nogle forældre du har!

    Jeg håber du snart er på toppen igen - det er i hvert fald rigtig dejligt at du stadig har lyst til at blogge.

    Mange juleknus - Betine

    SvarSlet
  16. Tusind tak for alle jeres søde beskeder, de varmer helt ind i hjertet.

    Jeg lover at passe på mig selv, og min familie.... og prøver at drosle lidt ned... sys bare ikke helt det er måneden af gøre det i.... Lige nu ville jeg ønske SÅ meget, at arbejde ikke stod og ventede d. 5 januar.... Men fakta er, at det gør det.... Er virkelig spændt på hvordan det kommer til at gå.... Jeg må lytte til kroppen og håbe den klarer det.

    Rigtig dejlig weekend til jer

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...