onsdag den 18. januar 2012

Fine blomster.... Og en enkelt stjerne








Jeg læser mange fine blomster indlæg fortiden, og synes da jeg ville være med på det.... Det er ikke så mange jeg har lige nu, tulipanerne holder ikke så længe, og jeg synes ikke vi har råd til at købe nye buketter hver 3-4 dag. Så når de begynder at hænge lidt, så klipper jeg ned, og flytter dem i små vaser.

Her på billederne er det "rester" af både hyacint- og tulipanbuketter, som nu har fået nyt liv enkeltvis. Så får man lige glæde af dem et par dage ekstra.

En enkelt primula er også flyttet ind, jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal synes om dem, men i sådan en Rakel tapet vase her, så fungerer den vidst ret ok....

Og min smukke stjerne som jeg fik af Vicki, den har fået plads på et lilla skab, her hænger den rigtig flot.... Og hvis ikke i husker jeg fik den, så er nederste billede Vickis, taget lige inden hun afsendte Neels sengetøj og den lille gave til mig:-)

Ellers bor vi temlig rodet lige nu, der vil derfor ikke komme ret mange indretningsindlæg de næste par uger. Jesper har tømt vinterhaven, og nedbrydning af vindueskarme er startet... Om lidt ryger gulvet også..... Men det skal være skidt før det blir godt... siger nogen..... Så det hepper vi på....

Jeg går også lange ture, og forsøger at samlet lidt energi i mit ellers ret forgrædte og trætte ansigt.

Må jeres dag blive rigtig skøn.

8 kommentarer:

  1. Håber du med tiden bliver fit for fight og får energien i top igen.
    Åh ja de der primula'er... har selv en på altanen.... de søde og fine... eller er de?? ;) Forbinder dem altid med gamle mennesker hehe.... men ser jeg så fx. i et indslag i et boligblad med primula og trend, så ka jeg skide godt li dem;0)Det samme med mini roser - har lige fået en lille lyserød hmm....arrrhhh ka jeg li den eller ikke?? Tror det faktisk ikk, men nu er den her;)

    SvarSlet
  2. Må lige give dig en kæmpe kompliment for din indbydende og skønne blog. Har læst med et stykke tid og føler næsten, at jeg bare har "luret", fordi jeg aldrig har fået lagt en lille kommentar til dig tidligere.
    :-)
    Men som sagt superinspirerende blog, du har! Glæder mig til fortsat at følge dig. :-)
    Hilsen Solsikke.

    SvarSlet
  3. Som vanligt så blir jag alldeles lycklig av att se dina fina färgglada bilder!

    SvarSlet
  4. Fine bilder med masse deilig farge. Håper du får hentet litt energi fra dem du også - masse lykke til :-)

    SvarSlet
  5. Ja blomster dejlige, især når dagen er grå og trist..... Var kun just nået 5 min væk idag, og så pisregnede det... Kom godt nok hurtigt hjem med barnevognen idag....

    Heldigvis til en brændeovnsvarmet hytte.

    Solsikke, dejligt at høre fra sine læsere, velkommen til :-)

    Og ja Dorte, primula er ok.... Nogen gange, men nogen gange er de bare ikke, ved heller ikke om jeg får en ny når denne dør!!! Nu kommer der sikkert snart pelargonier:-)

    SvarSlet
  6. sådan gør jeg også med blomsterne -de bliver brugt til de ikke kan mere :) men de der primulaer har jeg indtil videre ikke haft - synes at bladene er ret så gr.... -men hvis man nu piller dem af er de måske ret søde alligevel ;) pelargonier er smukke, men jeg kan ikke få dem til at blive ved med at være det - måske skulle man gøde ;) håber solen kommer til dig i morgen :)

    SvarSlet
  7. Synes blomster er dejlige-de giver sådan lidt et humør-boost her i det grå og triste.
    Hvor bliver det dejligt for jer at få lavet vinterhaven i stand, så den kan bruges året rundt.. den ser bare så hyggelig ud på dine billeder:-) Og han er da vist ret sej, ham din mand.. bare sådan lige at kaste sig ud i så stort et projekt:-) Sådan en mand har jeg også selv-og det er med at nyde det, er det;-)

    Rigtig god dag til dig, louise.

    Kh Michelle.

    SvarSlet
  8. Ja blomster skal udnyttes til det sidste - desværre får min mand høfeber af de fleste blomster, så vi har somregel kun grønne planter, øv når jeg som dig elsker at bringe lidt farver og forår ind i huset, og min yndlingsblomst hawaiiblomsten er giftig for katten, så den må jeg også undvære :-( derfor skønt med fine billeder her hos dig, held og lykke med istandsættelsen ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...