mandag den 6. februar 2012

Lidt at grine af....





Jeg får i den grad udforsket min nye baggrund, synes jeg kan lave nogle helt nye udtryk til bloggen. Og det er SÅ fint..

Her fx to smukke udgaver af kirsebærgrene. Den hvide fra en stor buket i køkkenvinduet, den lyserøde fra en lille i stuen.

Men helt ærlig, det ser altså sjovt ud når jeg laver dem..... Det fremstår sikkert ret cool i det visuelle udtryk, men sys bare lige i skal se, hvordan her rent faktisk ser ud når jeg tager billeder.... bare for at pille lidt af glansen af.... Eller noget :-)

13 kommentarer:

  1. ha ha ha det kender jeg godt! Jeg plejer at slæbe børnene hvide briokomfur hen til terassedøren, vende det på siden, for så at tage dejlige lyse fotos :D Så alle de billeder jeg har med hvid baggrund, er stort set allesammen taget på siden af et briokomfur :D

    SvarSlet
  2. Det er sgu dejligt med et par halvfalmede virkelighedsbilleder ... He he. Godt ser det ud, ingen tvivl om det :-)

    SvarSlet
  3. Smukke billeder, der minder mig om at foråret snart er på vej..... det kan faktisk kun gå for langsomt ;o)

    Super fint med den væg, jeg mangler rigtig tit en hvid væg med smarte knager, nu ved jeg da, hvordan den skal fikses ;o)
    Tak for godt råd og dejligt billede.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  4. Mette Kathrine - Ja det er lidt sjovt nogen gange, hvad gør man ikke for det rette foto.... :-) godt at høre jeg ikke er den eneste.

    Dorte - Halvfalmede, hva bilder du dig lige ind.... ha ha..... :-) de er da knaldgode....

    Jill - Ja lidt forårsstemning er ret tiltrængt i disse kuldetider.... Glæder mig du ku finde lidt inspiration.

    Betine - Ha ha selv

    SvarSlet
  5. Ha ha - den var nu meget go - tror vi alle mere eller mindre kender alle disse opsætninger når billeder skal gøres sig bedst ud på nettet/bloggen;)
    Godt indslag;) Så man da ikke helt alene hehe

    SvarSlet
  6. Så smukt...og dejlig forårs stemning

    SvarSlet
  7. ;) Vi har vel alle vores yndlingssteder at tage billeder;)

    SvarSlet
  8. hi hi - ja og så ville det lige være fedt hvis der var en som tog et foto mens man ligger der med r.... i vejret foran sin opstilling ;)

    SvarSlet
  9. Hihiii Louise.
    Et kæmpe "I like" til dig!!!

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  10. Mon ikke vi allesammen gør vores bedste for at skabe det smukkeste udtryk på vores blogs. Jeg bruger meget tid på fotoredigering af de billeder jeg tager (jeg har nemlig ikke så meget tapetvæg herhjemme...)

    SvarSlet
  11. Virkeligheden er bare ikke så "perfekt" - men ja, billederne bliver skønne, og jeg sætter pris på du gider slæbe bordet op og ned, så jeg kan tænke "aaaaaarj, hvor er dét fint!"

    Hilsner fra en Denise, som at der også kan finde på at bruge både bord, plader, og bøger som baggrunde :-D

    SvarSlet
  12. Man må jo finde på noget der ser godt ud ;-0
    Men dine billder ser jo altid så skønne ud!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...