lørdag den 11. februar 2012

Nyt billede på væggen...


Det fine nye billede er kommet op på væggen, jeg synes det klær væggen helt rigtigt :-) Hvad synes i??

Den hurtige læser vil også opdage, at vattæppet og eslauvasen også har fundet plads på billedet her :-) Elsker at kigge på nye ting... Men faktisk gir det ofte samme fornemmelse når man flytter rundt på nogle ting. Det er nok derfor jeg gør det så meget.

Igår blev gulvet støbt i vinterhaven.... Så nu tælles der ned til vi kan male gulvet, og sætte gang i varmen.... Ihhh hvor blir det godt at flytte "ind" igen.

14 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud. Kan godt forstå du glæder dig til at få tingene på plads. Jeg er lige flyttet ind i et dejligt rækkehus i fredags og alt står hulter til bulter. Men der er ved at komme system i rodet efterhånden!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint! Rigtig hyggeligt. Jeg er i øvrigt helt vild med din vattæppe-samling! Novra!

    SvarSlet
  3. Tak for din fine kommentar :-) Ser super godt ud, du ved jo, jeg er en lidelsesfælle hvad billedet angår :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er du heldig, at det lykkedes dig at opstøve et billede, jeg ønsker mig også sådan et... hvor fandt du det henne?

    Det ser super fint ud på din væg!

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt lide billedet.

    Faktisk er jeg ikke specielt meget til korsstingsbillederne. Eller jo, det er syet fint, men looket bliver bare nemt gammeldags. Dit billedet kan jeg til gengæld godt lide og det fungerer med det øvrige interiør. :)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det dejligt ud, Louise.... Total lækkerhed over det hele :)

    SvarSlet
  7. Det var godt du endelig fandt dit billede...Tillykke det det:)Synes det er SUPER flot! Jeg er i øvrigt rimelig misundelig på din vattæppe-samling!

    SvarSlet
  8. Så fint det så ut - herlige farger :-)

    SvarSlet
  9. ffluwer - Ja jeg synes også selv det lige var et hyggeligt hjørne.

    Tillykke med ny bolig, altid fedt at starte forfra med indretning :-)

    Barbara - De tæpper er jeg også meget glad for. Derfor de også ligger så synligt :-)

    Dorte - Ja, det billede er top skønt, ville ønske jeg havde de andre også....

    Christina - Det er så fint det billede, i indlægget her under kan du se hvor jeg fandt det :-)

    Maiken - Jeg har det præcis lige sådan, er slet ikke til broderede billeder, men det HER, det var jeg vild med.

    Betine - Tak, er også glad for det

    Jeanette - Tak for det, er også glad for det... Og tæpperne er blandt mine favoritter også :-)

    Avmeg - Tusind tak skal du ha

    SvarSlet
  10. So pretty. You have such a beautiful home!

    SvarSlet
  11. Man bliver så varm i hjertet når mine smukke ting lander smukke steder :) Det klær dig hjem, og 1000 tak for handlen :)

    SvarSlet
  12. Det ble kjempefint!!! Nydelig bilde :O)
    Nina

    SvarSlet
  13. Nova Melina - Thank you :-)

    Sine - Det var sødt sagt :-)

    SeChloe - Jaaaaa, det passer så fint ind, jeg er vildt glad for mine ting.... Glæder mig til at handle hos dig igen.

    Blåbærlina - Tak for det, synes også det er så fint.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...