mandag den 26. marts 2012

Kommode makeover....




Jeg har købt dette fine fine lille kommodemøbel, det er købt hos Carlshøj som jeg har nævnt mange gange. Jeg sys det er helt vildt sødt.... Men alligevel har jeg lyst til at sysle lidt med det.

Jeg har købt 6 fine greb fra Anne Black i forskellige farver, 2 i hvid med rød prik, 2 i hvid med blå "blomst" og 2 helt gule.... Sys de ville være fine her på, og så var min plan at jeg ville male den sådan blå/tyrkies.... Men nu kan jeg alligevel ikke helt finde ud af det... skal det være en anden farve eller slet ikke males.

Hvad synes i???

20 kommentarer:

  1. Så søt denne kommoden var :)
    Ikke så greit å si hva man skal gjøre, den er jo fin som den er.. men så ser jeg at du er flink med redesign ;)Det blir kult å se hva du gjør med den :)

    Ha en fin dag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlet
  2. Ai, hvor er den sød :) Jeg synes du skal prøve at putte de nye greb på og se hvordan det så ser ud - det er næsten synd at male den - den er så fin med patina :) Måske kunne du bare male fødderne, så de ikke er røde?

    KH.

    SvarSlet
  3. Synes det ville være synd at male den! Der er så meget fint patina :) nye greb ville dog gøre en fin forskel :)

    SvarSlet
  4. Jeg syntes den er super sød som den står der.
    Den ser så hyggelig og varm ud til alle de stærke farver.


    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Jeg synes, den står rigtig fint til komfuret ved siden af, så jeg tror ikke, jeg ville male den. Så måske skal du starte med at sætte de nye greb på:-)

    SvarSlet
  6. Uh, den er svær! Jeg tror jeg ville male den, hvis jeg var dig. Den er helt sikkert skøn som den er, men jeg tror helhedsindtrykket ville blive bedre, hvis den fik lidt farve.
    Vi har en kommode med patina, hvor jeg har givet skufferne tapet på, og malet tavlelak på siderne; det giver også et ret fint udtryk (og så er tavlelak jo også et hit hos børnene).

    God fornøjelse

    SvarSlet
  7. Åh, altså jeg elsker ting med det lidt "brugte" udtryk- så jeg ville nok kunne lade den stå. Men omvendt, så bliver helheds indtrykket nok bedre, hvis du maler den - altså hvis den skal stå blandt alle de "nye" møbler!

    Forårshilsner fra
    Christina, bag bloggen byslyngel.dk

    SvarSlet
  8. tak for alle jeres råd.... Jeg tror faktisk jeg lader den være, jeg sætter de nye greb på når de kommer, og så maler jeg måske lige fødderne en anden farve, men ellers lader jeg resten stå... Så ser vi om det blir fint eller om den skal ha hele turen.... I første omgang nøjes jeg med fødder og greb :-)

    SvarSlet
  9. Synes den er helt perfekt som den står der :-)

    SvarSlet
  10. Den er ellers fin som den er... :)
    Og sikken et hyggeligt børne hjørne!

    SvarSlet
  11. Den er da rigtig flot som den er...Ville helt klart lade den stå som den er og når du så er blevet træt af den,så kan du male og tapetsere den....eller sælge den til mig ;-)
    Du må godt tænke på mig hvis du engang skal sælge ud af børneting :-)
    Kimmie...

    SvarSlet
  12. Den er fin som den er:) måske nye greb vil altid gør noget:)

    SvarSlet
  13. den er bare supersøt, helt enig med dere alle som vil la den være umalt...
    Male den om kan man jo gjøre senere om man vil :O)
    Lykke til med nye greb :O)
    klem Nina

    SvarSlet
  14. Hej Louise
    Melder mig også til flokken der vil lade den være - synes den passer perfekt til det røde komfur ved siden af :)
    KH Tine

    SvarSlet
  15. For søren da, den er helt perfekt som den er - den passer så fint ind i vinterstuen i jeres fine "børneunivers". Jeg synes det vil være synd af male eller skifte greb på den. Den bliver ikke finere end den er. Faktisk tror jeg at jeg lader mig inspirere af din. Har en fin gammel hvid kommode stående på Idas værelse, den har aldrig fået greb på, fordi jeg ikke har fundet de rigtige. Nu er jeg pludselig ikke i tvivl. De trægreb jeg har liggende skal males røde, ja de skal.

    SvarSlet
  16. Hej Louise.
    Jeg har forsøgt at maile til dig, men jeg får mailsene retur. Har du en anden emailadresse jeg kan skrive til?
    Kh Mette Kirstine fra Retro Villa (retrovillapr@gmail.com)

    SvarSlet
  17. Igen, tusind tak for alle jeres søde søde input :-) :-9 Jeg lytter og læser hver og en af dem....

    Jeg skulle meget gerne modtage de nye greb idag eller imorgen, så jeg prøver dem nok... Men jeg er ret overbevist om, at den ikke blir malet :-) :-9

    KH Louise

    SvarSlet
  18. Jeg synes den er skøn som den er! :o)
    Men glæder mig til at se den med de nye greb, selvom de røde passer så fint ind i resten.

    Iøvrigt, så har jeg lavet en lille "leg" i dagens indlæg. Måske du vil lege med, efter du har fået lavet om derhjemme :)

    SvarSlet
  19. Kommoden er rigtig fin som den står der, jeg ville lade den være som den er :0)

    SvarSlet
  20. Jeg synes at den er helt fantastisk som den er - også med de skrammede røde greb. Jeg ville ikke ændre noget ved den :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...