torsdag den 11. oktober 2012

Bakke på bordet og forberedelser....




Jeg har fået lidt fine nye sager ind af døren idag, og en af dem, det er denne bakke på bordet.

Faktisk har vi ret meget problemer med det grå bord, for det blir ved med at klistre... så jeg har klaget over malingen, og vi har fået en ny.... Men imorgen skal vi fejre fødselsdag, så der bliver ikke lige rettet op på det før efter weekenden.

Anyway, det var bakken jeg ville vise frem. Jeg synes den er rigtig flot her på bordet. En anelse stor måske, men det er faktisk ikke så nemt at finde disse fine gamle teak bakker. Under min google søgning så jeg, at der engang fandtes en fra Kay Bojesen, en virkelig smuk sag, men heller ikke helt i min økonomiske klasse, så istedet har jeg erhvervet mig denne, og jeg er vidst ret glad for den. Den samler tingene flot på bordet. Og på billederne ser man jo ikke at det klistrer :-)

For enden af bordet skimtes også endnu en FDB stol, det er en lidt anden variant, men stadig en ægte klassiker. Jeg har byttet mig til den. Hvor heldig er man lige, når man har en dagplejemor der lige havde sådan nogle stående, og som havde lyst til at bytte med noget af mit fine gamle franke krims krams.... Jeg synes jeg er heldig... Men mest af alt fordi jeg bare har fået hende ind i mit liv, fordi hun passer en af mine aller dyrebareste i livet, og fordi hun gør det bedre end man overhovedet kunne forestille sig....

Men imorgen skal vi fejre Merle. Imorgen fylder hun nemlig 4 år. Hun er helt med på det nu, det lyder i hvert fald sådan, hendes øjne strålede da hun blev puttet, og hun er spændt. Spændt på hvad den der fødseldag er for noget. Hun forventer i hvert fald noget godt. Og vi skal gøre vores bedste for at give hende en god dag.

Lige nu forbereder vi, der pakkes gaver ind, der hænges pynt og flag op og vi lader kamera og videokamera op.... For imorgen, der skal vi feste skal vi !!!!

8 kommentarer:

  1. Hjemmet ditt er så fint, så fint!
    Jeg er så misunnelig på Liebe-fatet ditt! Jeg hadde planer om å bruke bursdagspengene til å kjøpe et lignende men så ble det vintersko istedet - snusfornuftig som jeg er;)
    Ha en fin dag i morgen, og gratulerer til lille Merle:)

    SvarSlet
  2. Du bor altså bare så fint. Jeg har selv en forkærlighed for bakker. Min sidste erhvervelse kan du se på min blog. Jeg fik den i fødselsdagsgave og den er så smuk. Det er en vendebakke fra Architectmade designet af Finn Juhl og den gør det bare lidt sjovere at servere havregrød. God fødselsdag i morgen

    SvarSlet
  3. Super fint bakkearragenment og fin bakke :) rigtig god fødselsdag i morgen.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt:)
    Tillykke med imorgen:)

    SvarSlet
  5. Hej Louise...Hvor ser det fint ud med bakken. Dejligt at den kan bruges...og god fødselsdag. hilsen Marlene

    SvarSlet
  6. Fin med fødselsdagsfejring af Merle i morgen ;-)

    Mht. malingen - kan det så ikke være fordi, I ikke har slebet ned og givet grunder i mellem, at I har haft de forskellige farver, men bare har malet over tidligere maling hver gang? Flere lag (forskellig) maling kan godt få malingen til at opføre sig mærkeligt og blive blød i det... Bare lige en tanke ;-)

    Ps.: Det var først den anden dag, at jeg lagde mærke til, at bordet ikke længere var lysegult :-D Duede den farve slet ikke?

    Hej fra mig,
    Maja

    Conner✩s Nest...♥

    SvarSlet
  7. Tillykke med Merle!! Jeg håber, I har haft en dejlig dag! :)

    Det er en fin bakke! Sådan en har jeg brugt hele min barndom.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...