tirsdag den 4. december 2012

Jeg leger......


Jeg har fået nyt kamera, et af de helt smukke af slagsen, synes jeg i hvert fald selv..... Det er et Nikon D3000, en kæmpe forskel fra det jeg kommer fra. En gave fra min far..... En meget overvældende gave, og jeg ELSKER den.

Jeg skal ikke klage for meget, for jeg har været Så glad for mit lille sony kamera, men hold da op, man får bare så meget finere billeder med det her. Sikke detaljer man kan fange.....

De sidste par dage har jeg leget lidt med julepynten, og jeg har meget at lære endnu, og lyset er ikke lige den bedste samarbejdspartner....

Men her i hvert fald mit først indlæg, med billeder fra det nye kamera.










15 kommentarer:

  1. Ja, det er virkelig utroligt, hvad et godt kamera kan gøre! Rigtig smukke billieder, Louise :)

    SvarSlet
  2. Det er 10 gange sjovere at tage billeder med et godt kamera. Gode billeder gør ihvertfald mig glad :)

    SvarSlet
  3. lovely garland, and you have snow! house is looking lovely, Heather x

    SvarSlet
  4. Gratulerer med nytt kamera. Bildene er lekre !!

    SvarSlet
  5. WOW! Heldige dig...! Det ser søreme godt ud! Flotte fotos!

    Tillykke med det nye kamera!

    Er det nemt at gå til, sådan et teknisk vidunder? Jeg ønsker mig nemlig også et GODT kamera, men orker ikke lange manualer etc.... Det skal bare VIRKE fra første klik!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  6. Lækkert med sådan et kamera, det står også her på ønskesedlen, for vores lille pocketcamera er ikke spcielt godt. Lækre juleting og dejligt farverigt :)

    SvarSlet
  7. Hvor skønt!!! Jeg skal ha' efterlyst én, det kan lære mig, at betjene det kamera, vi har. Jeg købte et temmelig dyrt et til min mand for tre år siden og kan ikke finde manualen - og det vil bare ikke, som jeg vil!!
    Dejlige billeder, Louise:)

    SvarSlet
  8. Tillykke med så fin gave! Billederne er fantastiske!

    SvarSlet
  9. Ja for pokker nogle fine detaljer.
    Knus

    SvarSlet
  10. Hej Louise -
    Har sendt dig en ny mailadresse. Prøv den! :-)
    KH, Lisbet

    SvarSlet
  11. Sikke nogle dejlige billeder Louise - det er så meget sjovere at tage billeder med et lækkert kamera!
    Og - Et lækkert kamera er også det der står øverst på min ønskeseddel i år..
    Tillykke med det - hvor er du heldig!

    SvarSlet
  12. Tillykke :) det skal du nok blive rigtig glad for :)

    SvarSlet
  13. FLOTTE billeder, elsker din stil og julepyntning :D

    SvarSlet
  14. Tak for jeres søde hilsener... Jeg er også vildt vildt glad for det.

    Men hensyn til om det er let at gå til, så må jeg sige, jeg er ELENDIG til at få læst manualer osv. Jeg har bare fundet ud af hvordan jeg tager fotos normalt, zoomer ind og ud og tager blitzen af... Selvfølgelig gad jeg godt at jeg kunne mestre det fulgt ud, og håber da også jeg lærer det med tiden.... men det blir selvlært, for jeg orker ikke sådan noget manual værk....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...