torsdag den 24. januar 2013

Min første Finnsdottir...


Jeg har fået en gave af min mor...... Den smukkeste smukke vase man næsten kan forestille sig. Den er fra Finnsdottir, den er hvid og den er simpelthen vidunderlig.

Jeg har fablet om den ret længe, både denne str. og den nr. større..... Den helt store er jeg dog kommet frem til, at den faktisk er lidt for stor til vores små rum. hvor imod denne størrelse, den er ca. 20 cm høj, den er bare helt perfekt. I hvert fald til vores hjem. Den kan stå på bordet med blomster uden at ramme lampen, den kan stå her på kommoden, med eller uden grene, og den kan sågar stå i den fine hay sættekasse. Den er simpelthen så nem at stille, den er smuk lige gyldig hvor man placerer den.

Tusind tak til min søde mor, du har en ret glad datter idag.....


12 kommentarer:

  1. hold kæft hvor er jeg misundelig! :)

    SvarSlet
  2. Heldige dig Louise, og sikke en sød mor du har:0) Den er bare så flot den vase! God weekend til dig og familien.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  3. Dejlig mor du har dig :) Den er rigtig fin, og passer lige hjem til dig ;)

    SvarSlet
  4. How wonderful! I´d probably sit there all day and look at it :)

    SvarSlet
  5. Den er SÅ flot, sikke en sød mor du har:) Den passer bare vildt godt ind hos dig. Ha en skøn weekend.

    SvarSlet
  6. Den er SÅ flot! Heldige dig... :-)

    SvarSlet
  7. Hej Louise åh den er bare så skøn. Jeg forærede mig selv hendes lågkrukke i dag, den hvide med den gule knop, det havde jeg simpelthen bare fortjent :-) min mand er meget væk med hans arbejde og jeg var alene med 2 syge piger i nat der græd på skift :-(
    Så skal man jo forkæles lidt ;-)
    Nå men købte den på unika-K's hjemmeside, de har nemlig udsalg men din skønne vase var allerede udsolgt.

    SvarSlet
  8. Åha, der er intet som at blive forkælet af sin mor - det bliver man áldrig for gammel til. Og sikke en fin vase, jeg synes næsten alt hvad Finnsdottir laver er noget så bedårende (:

    - Anne

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin dejlig mor du har dig

    SvarSlet
  10. takkk hvor er i søde.... Jeg har nemlig bare sådan en skøn mor.... Også selvom jeg ikke havde fået vasen.... En af den slags mødre hvor man bare føler verden er bedre fordi hun er en del af den :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...