fredag den 22. februar 2013

Vores fine gang.... Nu med sort gulv...


Endelig er vi færdige med gangen, og det er bare blevet SÅ godt...... Jeg har selvfølgelig hele tiden haft et klart billede inde i hovedet, men af og til stemmer tanker og virkelighed ikke helt overens. Her er det dog ikke tilfældet, gangen er blevet præcis som jeg forestillede mig..... Endda bedre.

Vi har fået en lidt bredere gang, ca 15 cm, så selvom gulvet nu er malet sort, så virker rummet bare meget større. Og helhedsindtrykket er Så fedt. Det tyrkise gelænder og det sorte gulv spiller flot til hinanden.

Vores hjem har efterhånden fået lidt mere kant, og det kan jeg bare rigtig godt li.









26 kommentarer:

  1. Det ser også bare vildt godt ud! Det kan jeg godt forstå du er tilfreds med. :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er det flot :-) Kan godt forstå du er tilfreds. Wauw!

    SvarSlet
  3. Hold da helt ferie, hvor ser det bare fedt ud!

    SvarSlet
  4. hvor er det bare flot! Og elsker at trappen er malet! :D

    SvarSlet
  5. Wauw det er blevet godt Louise!

    SvarSlet
  6. Det ser virkelig godt ud kan godt forstå du er tilfreds med resultatet

    SvarSlet
  7. Wauw, det ser godt ud. Dejligt at resultatet svarer til forestillingen.

    SvarSlet
  8. Fedt! Det er blevet fantastisk :-) Var bange for, at I også ville male trappetrin sorte - men nu på det sidste billede er det faktisk lige før jeg tror, at det også kunne være ret fedt (men også ret definitivt i forhold til at lave det om igen) :-)

    Knus Mette

    P.S. Håber at du har fået pakke i dag!

    SvarSlet
  9. Ej hvor ser det mega fedt ud. Jeg kan godt forstå du er glad for den gang :-)

    SvarSlet
  10. Hvor ser det bare pissefedt ud!

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare blevet godt. Det har været sjovt at følge med i projektet :0)

    SvarSlet
  12. Wauw! Det er godtnok blevet flot, og meget anderledes end før må man sige :-) Det ser super godt ud! :-)

    SvarSlet
  13. Så lækkert! Vores trægulv i køkkenet er også malet sort, og jeg har ikke fortrudt det en eneste gang! Kh Maria

    SvarSlet
  14. TAK for rigtig god inspiration!! Vi bor i samme type hus, og jeg har længe leget med tanken om et nyt udseende derude. Nu VED jeg, at der findes andre end mig, der ELSKER turkis!! Og hvor fedt, at du springer ud i at male trappen i netop den farve! Wauv...

    KH Kathrine.

    SvarSlet
  15. Det super ser godt ud . Har lige været på surfing rundt i Blogland og det var en lidt pudsig oplevelse eller næsten som et dejavu, at se først hendes hjem og bagefter dit, for hold da op I bor godt nok meget ens :-)

    SvarSlet
  16. så fint Louise!! farverne kommer rigtig godt frem!! hvor lang tid tørrer epoxy??

    SvarSlet
  17. Det ser rigtigt godt ud! Allermest vild er jeg med gelænderet :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  18. ...hov...det var hos BareWunderbar jeg var på besøg og så jeres ens indretning :-)

    SvarSlet
  19. Hej de damer og tak for alle jeres søde kommentarer, vi er også meget meget glade for resultatet.

    Mette, du har ret, trinene kunne faktisk også godt bære en farve.... Men gulvet ovenpå er afhøvlet, så set oppe fra, så hænger det ret fint sammen at de stadig er rå.... Men overvejer det stadig :-)

    Mumi, man kan gå på det efter ca. 12 timer, og det SKAL males anden gang inden for 24 timer. Efter 2 gang maling skal man helst vente 24 timer med at gå på det.

    Bettina, jeg hører tit at vi bor meget ens, og ja vi deler ret meget smag, Rakel er dog mere dygtig med hænderne end jeg er.

    SvarSlet
  20. Hej! Jättefint med svart golv! Men jag ser inte till stenlådan till skor längre som jag gillade så mycket. Har kopierat idén(och länkat till din blogg för inspocred) men orkade inte snickra egna lådor för då hade det aldrig blivit av. Tack för inspirationen! /Susanne

    SvarSlet
  21. Du er lige blevet min nye inspirationskilde! :D
    Jeg ELSKER din gang! Og jeg synes det er frækt med gelænderet :P Og det sorte gulv...
    Jeg glæder mig til mine piger bliver lidt større, så jeg kan få lidt mere tid :P
    Dejligt jeg fandt dig! :D

    Ha' en dejlig dag! :D

    SvarSlet
  22. Det blanke sorte gulv ser super godt ud. Thumbs up!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...