tirsdag den 7. maj 2013

Lidt til salg

Jeg har simpelthen for mange ting liggende der ikke bliver brugt, en gang imellem er jeg derfor nødt til at få solgt lidt ud..... Det her indlæg viser hvad jeg gerne vil sælge lige nu. Send mig en mail på ltjo79@hafnet.dk hvis der er noget du gerne vil købe.

(2 super fine babytæpper, det ene er smallstuff og det andet er krutter. Kostede tilsammen 700 fra ny, sælges pr stk. for 200 plus porto eller samlet til 380 incl porto.)


(Fineste sækkestol fra Infurn, den koster 999 i butikken, jeg sælger den for 450 ved afhentning.) SOLGT

(Sødeste små syede retroænder, den ene mangler en lille tråd ved det ene næb, men det er nemt at fikse. Sælges gerne samlet til 180 incl. fragt.)

(2 små lucie kaas dukker til æg, de har aldrig været brugt, blot stået til pynt. Koster 100 kr. pr stk. i butikkerne, sælges samlet til 150 incl. fragt.) SOLGT

(og sidst mit fine gamle grå skab som før hang i stuen. Skabet måler 58*85*22,5. Der er en lille revne i det ene glas, men det har altid været der i den tid jeg har haft det. Liebe grebet følger med. Skabet sælges til 450 kr ved afhentning.) SOLGT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...