søndag den 2. juni 2013

Lidt grafisk i min sofa...


Det første rigtige grafik er flyttet ind i min sofa..... Jeg har længe kigget beundrende på de mange smukke grafiske udfoldelser her i blogland, men det var først da jeg så Dortes puder, at jeg så sådan rigtig kunne forestille mig det i mit hjem. Dortes puder er simpelthen noget af det smukkeste jeg længe har set. De har de skønneste farver og fineste grafiske præg. De matcher ind i rigtig mange stilarter, og lige præcis derfor, kunne jeg også se dem her hos mig. Jeg har ikke ret meget af de retro blomstrede ting i stuerne mere, men der er stadig lidt.... Samtidig er her lidt teak, lidt sommerhusstemning og også stadig fine farver. Og puderne, de sætter bare det helt rigtige grafiske præg på sofaen.

Dorte trykker selv de fine puder hjemme i stuen, og jeg er imponeret. Jeg er imponeret over alt det hun når samtidig med at hun formidler fuldtidsarbejde og 2 skønne tvillingedøtre. Dorte blogger også meget om andres indretning, jeg finder tit mange spændende og inspirerende billeder på Dortes Blog. Så hvis du ikke allerede er læser hos hende, så kan jeg kun anbefale at du bliver det nu.

Skulle du, ligesom jeg, også være blevet forelsket i puderne, så kan de købes i Dortes etsy shop lige HER. Dorte designer også tørklæder i samme lækre grafiske tryk lige i øjeblikket, jeg selv har netop sat sådan et på min fødselsdagsønskeseddel.

Og.... Følg endelig lidt med her på bloggen også, der er nemlig snart en Give Away på vej......




8 kommentarer:

  1. Hun laver de skønneste ting! :-)
    Rigtig lækre puder du har valgt!

    SvarSlet
  2. Super flotte puder, følger også Dortes blog syntes nemlig den er så inspirerende.

    Mona

    SvarSlet
  3. De er helt vild flotte!
    De måtte også gerne bo hos mig :-)

    SvarSlet
  4. Smukke og forfriskende!

    SvarSlet
  5. De er simpelthen så fine de puder, og jeg bliver kun mere og mere glad for dem. Deres farver passer bare så godt ind, og jeg kan stille dem mellem alle de andre puder jeg har, og alligevel stikker de lidt af...på den fede måde.... Jeg elsker dem, og kan altså KUN anbefale dem.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...