mandag den 7. oktober 2013

Crazy weekend....


Denne weekend var dog ikke kun søndagstur og hygge i skoven... Faktisk har vi nået helt vildt meget i denne weekend.

Pigerne sov hos mormor og bedstefar fra fredag til lørdag. Så vi udnyttede timerne til fulde. Gulvene på 1. salen blev grundet og malet hvide, vi havde en dejlig tur i biograften og vi fik faktisk også nået at sove længe... Søndag kastede jeg igen min skønne mand ud i lidt af en udfordring.

Jeg er helt vild med Stine Maria Aalykkes fine fine ting. Både hendes plakater, postkort og illustrationer. Jeg kunne hænge dem over det hele... Lige nu er jeg i korrespondance med hende om at købe et af hendes værker. Men når man nu ikke helt har penge til alle hendes sager, så kan man jo selv give sig til at klippe klistre lidt. Igår fik vi i hvert fald kreeret dette helt vildt fine billede, ideen er Stines, så den ære tager vi ikke... Men jeg er nu ganske stolt af det alligevel.

En fin krans af efterårsblade blev det også til, den har fået et lille touch af neon, præcis som jeg elsker i disse dage. Jeg er vild med den.....

Så ja, det var lidt af en weekend.... Vi nåede en masse, men søndag aften var vi faktisk også trætte...



4 kommentarer:

  1. Hold da op, det kalder jeg effektivitet! Kunne godt se på IG, at der var en masse i gærde :)

    Jeg er vild med det billede I fik kreeret - måske jeg selv skulle forsøge mig..

    God dag til dig!

    Kh.
    Rikke

    SvarSlet
  2. flot flot flot collage !! ai og det er krans af blade ??? troede det var noget vildt :-)
    knus

    SvarSlet
  3. Hej Louise

    Tjek lige her:
    http://www.bloglovin.com/frame?post=1707181227&group=0&frame_type=a&blog=3136213&link=aHR0cDovL3R3aWdneWFuZGxvdS5ibG9nc3BvdC5jb20vMjAxMy8xMC9vaGhoLmh0bWw&frame=1&click=0&user=0

    MAnge hilsner Mette

    SvarSlet
  4. Rikke - jeg kan kun anbefale dig at komme i gang, det er simpelthen bare Så flot, jeg er virkelig glad for det.

    Mumi - noget vildt... hvordan tænker du?? men ja, en fin krans af blade, rigtig efterårs agtigt.

    Mette - Tusind tak for info, det var da sjovt at se....

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...