mandag den 2. juni 2014

Mini ferie i sommerhus....


Bloggen har stået lidt stille her på det sidste...... Der er mange forklaringer, dem vil jeg ikke kede Jer med, men det har ikke været med min gode vilje, at her var så stille.... Energien var der bare ikke lige....

I weekenden var vi på vores årlige mini ferie i sommerhus sammen med mine forældre. En tur hvor jeg kobler fuldstændig fra.... Alt hvad der hedder jobsøgning og hverdags- tam tam, det parkerer vi lige for en stund, og så stor nyder vi bare hinanden..... Jeg fik faktisk sovet en hel masse.... Skørt, men åbenbart tiltrængt, jeg skvattede simpelthen bare om midt på eftermiddagen, og jeg fik lov til at sove..... De mange tanker omkring ledighed er trættende, og det er befriende, at tillade sig selv en lille stund "fri".

Billederne herunder, de vidner om en skøn og dejlig weekend...... Igår aftes kom vi hjem, mine forældre har beholde pigerne et par ekstra dage, så der står FORKÆLELSE på Deres program.... Vi har i tosomhed fejret vores bryllupsdag idag.... Og imorgen, der venter en spændende dag for mig. Der kommer nemlig boligreportage på besøg.... Mere om det en anden dag :-)


















5 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud med en lille ferie! Og jeg kender det selv al for godt det der med ledighed og alle de tanker omkring det, som bare tynger én jo længere tid man går ledig... Mange der ikke har prøvet det, tror at man når man er ledig har tid til at slappe af og nyde livet, som man måske ikke har så meget tid til, når man er i arbejde... men jeg synes virkelig det dræner mig for energi at jeg ikke ved, hvad der skal ske om en ugen eller en måned - eller om man når at falde ud af dagpenge systemet inden man finder arbejde... Og det er næsten umuligt at finde ro og slappe af, når man altid går rundt med en indre uro i maven... derfor er det så dejligt, når man lige kan få et lille afbræk i sommerhus uden jobsøgning og kan få lo at slappe af for en stund.
    Jeg ønsker dig alt det bedste og håber at jobsøgningen snart giver pote!

    SvarSlet
  2. Det ser SKØNT ud! Dejligt med plads til at slappe af - det er utroligt hårdt at være jobsøgende! Det er opslidende på en måde man slet ikke kan forestille sig når man ikke er det...

    SvarSlet
  3. Superskønne fotos, og jeg kender kun alt for godt det der med at når hjernen pga. forskellige problemstillinger kører på højtryk, ja så skvatter man fysisk om på et eller andet tidspunkt... Jeg håber du finder en vej ud af lediggangen, for du har ret, det er godt at have noget fast at stå op til hver morgen, det at nogen har brug for os, nogen der venter på os, og er afhængig af at vi møder ind... Pøj pøj... :0)

    SvarSlet
  4. Uvek kad posetim vas blog budem inspirisana predivnim fotografijama, divno provodite vreme sa devojcicama!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...