mandag den 28. juli 2014

Ferie..... Mest i billeder....


Den første feriedel er lakket mod ende, utroligt så hurtigt 2 uger kan gå, jeg synes lige vi kiggede hinanden i øjnene og sagde "16 dage UDEN PLIGTER.... KUN KÆRLIGHED".... Og så fløj de ellers afsted.

Vi har haft en helt fantastisk ferie, vi har haft masser af dejlige visitter i det ganske danske land, oplevelser, besøgt skønne mennesker og bare være i haven. Vejret har været uhørt fantastisk i år. Jeg mindes ikke en sommer med så dejligt et vejr, jo måske en gang da jeg var barn, men ikke i mine voksne år.

Den her sommerferie, den overgår i sandhed de sidste mange, vi har simpelthen haft det SÅ GODT.....















































5 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige sommer billeder. Og trist at sommerferier altid går så frygtelig stærkt.

    Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet
  2. Sommer når det er bedst :) og ja, vi har også lige vinket farvel til 16 dages ferie - hvor pokker blev de af? ;)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige billeder. Tak for kigget :-)

    SvarSlet
  4. Perfect summer with family :-)))

    SvarSlet
  5. Parabéns pelos passeios,pois o verão é uma delícia.Valéria.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...