tirsdag den 2. september 2014

Ferie.....


Ferie...... Sådan en har vi lige været på..... En virkelig skøn en af slagsen......

En lille smule ufrivilligt, endte jeg med at være næsten offline, havde ikke helt styr på datarooming/3G osv, og i løbet af halvanden dag havde telenor lukket for mit netvæk.... Regningen, den snakker vi ikke om..... Det betød jeg simpelthen SLAPPEDE AF....

Vi har været en uge i Tyrkiet, i 41 grader og sol fra morgen til aften. Vi har badet og badet og badet..... Desværre blev både jeg, og mine forældre ramt af sygdom, som kostede lidt af ferieglæden, men jeg nægtede simpelthen, at lade sygdom dominere den længe ønskede og ventede ferie, og jeg synes faktisk det lykkedes ret godt.

En hele uge med all inclusive, en gigantisk pool hvor vandet var 30 grader, og stranden lige ved siden af, også med ca. 28 grader varmt vand. Vi frøs IKKE. Vi har heller ikke lavet en pind, vi har slappet af, og vi har badet, vi har leget og vi har spist is i lange baner.

Jeg har taget 289 billeder. Dem skal jeg naturlivis skøne Jer for, men lidt af dem viser jeg selvfølgelig, og jeg er sikker på feriestemningen når næsten helt ud igennem skærmen....

Nu er vi hjemme på dansk grund igen, hverdagen ramte for fuld tryk 24 timer efter vi landede, og først idag turde jeg åbne min mail, 350 mails at forholde sig til (naturligvis også masser af spam) men alligevel.... pyha.... Igår startede jeg også på det ene af mine nye jobs, så hovedet pumper der ud af....

Men lige nu, der vil jeg lade dette skønne ferieindlæg dominere mine tanker, og drømme mig tilbage til dejlige Tyrkiet.




















2 kommentarer:

  1. Åh ser skønt ud, hvor er det henne i Tyrkiet og hvem rejste i med. Skal af sted om 14 dage og er ved at kigge rejser :-)
    Kh nanna

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...