søndag den 10. maj 2015

En formiddag fyldt med Bobles, Børn og lækker interiør....


Sidste søndag formiddag, tilbragte vi i hyggelige og meget børnevenlige omgivelser. Det var igen Lou og Marina , der havde sørget for et fint blog arrangement med hyggen som første prioritet.

bObles havde stillet en oppustet, overdækket legeborg op, og fyldt den med bobles legetøj.... Kristian fra bObles fortalte både om kommende nyheder, om alle de forskellige dyr og deres mange muligheder. Jeg var virkelig overrakset over, hvor mange funktioner de faktisk har, og hvor mange tanker der ligger bag hver en figur.... Det var info jeg meget gerne ville have haft den gang pigerne var mindre.... Hold op hvor er de bare gode. De var også gode i den tid vi havde dem... Men vi kunne have brugt dem meget mere kunne jeg se. Kristian brugte vores "medbragte" unger og fædrene som forsøgskaniner, og det gjorde bare hele stemningen ret skøn....




Selve omgivelserne var lige i skabet for mig, det var nemlig i baggården til KAIKU... KAiKU har jeg før i tiden kun kendt online, og ellers på mine elskede ture til København. Men i efteråret 2014 valgte KAiKU at flytte rødderne her over til det jyske, og åbne i disse fabelagtige lokaler.... Butikken ligger i Brabrand, så man skal køre lidt efter det, men jeg vil gerne sige, det er faktisk køreturen værd... Og Dorte er simpelthen så sød....

Som altid en dejlig stund med søde piger, lækre spiselige sager... Og en dejlig Goodiebag til hjemturen.

Tusind tak for det hele :-)





1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...