mandag den 18. maj 2015

Kristiflyv ferie ved Vesterhavet.....


Vi har tilbragt den lille mini ferie, som helligdag på en torsdag pludselig tillader, ved Vesterhavet.... Og sikke en skøn tur. Vi landede torsdag aften til en fabelagtig solnedgang, og en skøn tur langs vandet....

Vi var afsted sammen med mine forældre, og vi havde absolut ingen planer, udover at spise, hygge og lege..... Jeg tror måske... at jeg har spist lidt for meget.... Som i alt for meget.... Opdagede, at flødeskum smager fantastisk på ALT.... fløde gør alt mad bedre, det er noget pokkers noget.

De der kilo som infuenzaen snuppede først på måneden, dem har fløden pænt returneret.... Men hva pokker.... Jeg er ligeglad... Næsten, jeg har stadig 3 måneder før jeg bader i poolen syd på... Det kan nåes endnu :-)

Vejret var ikke helt med os fredag, de havde lovet sol og varme, og vi havde faktisk kun overskyet, meget blæsende.... og p.... koldt..... Men min seje mand lader sig ikke sådan slå ud. Traditionen tro hoppede han alligevel i blå. Han kom ret hurtigt op.... Men sejt alligevel. Lørdag startede temlig regnfuldt, men sidst på dagen blæste himlen fri... Og vi fik endnu en skøn eftermiddag ved en af Danmarks smukkeste kyster.

Pigerne hoppede rundt i vandet, jagtede skummet på stranden, samlede smukke sten og gyngede i haven. Man indtager bare en helt anden, og mere rolig tilstand, når man er ved vandet... Jeg kan mærke det på mig selv. Det er svært at forklare, men der falder bare en helt særlig stemning over mig og min familie når vi sådan er i sommerhus. Det er 5 gang vi er afsted sammen, verdens bedste tradition....



















.... Og nej, jeg er ikke på Instagram ved vandet..... Jeg tog bare billeder..... ha ha....

4 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...