mandag den 17. august 2015

Mor til Mernee er flyttet, og hedder nu mortilmernee.dk


Kære Søde Læsere
Noget helt nyt er sket for bloggen. Hen over sommeren er Mor til Mernee flyttet i helt nyt univers…. Bloggen ligger ikke længere i blogspot, den ligger nu på eget domæne, og Bloggers delight har taget mig under sine vinger….
Udseendet er stort set det samme, og indholdet bliver også fuldstændig som før… Lidt om boligindretning, lidt om alle mine projekter, lidt om børnene og familien…. Kort sagt, lidt om det hele….
Det har været lidt af en proces for mig…. For som tidligere nævnt, så har jeg også fået ny computer her i sommerferien… Så ikke nok med at jeg skal lære helt nyt styresystem, så er det også en helt ny platform jeg skal til at arbejde under.
Dette er mit aller første indlæg på Mortilmernee.dk , så det hele er stadig nyt og spændende.
Jeg håber I allesammen følger med her over i det “nye” univers, og jeg glæder mig til forhåbentligt at byde velkommen til en masse nye med tiden.

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...