mandag den 27. juni 2011

ELSKER forretsmad

Ej altså, kender i det med at man sådan set bare kunne fortsætte med den ene lækre forret efter den anden? Sådan har jeg det altså bare, jeg har altid sagt, at når jeg skulle giftes, så skulle der kun serveres forretter. Omstændighederne den dag blev dog kun til en tur på Rådhuset og brunch efterfølgende... Men det er en helt anden historie.

Tilbage til forretterne, jeg er simpelthen bare så vild med dem. Jeg tror faktisk  næsten jeg ku leve af det... Og en af dagene i sommerhus, der besluttede vi at nu skulle vi lave en tallerken med lidt forskelligt forretshalløj på. Og det må jeg bare lige lave et indlæg om, så jeg kan mindes hvor skøn en aftensmad vi fik denne dag.

SER DET IK BARE LÆKKERT UD :-)


Der mangler måske lige lidt mere grønt på nu ved nærmere eftersyn... Men det tænkte jeg slet ikke på den dag.... Havde jeg været her hjemme var det nok os bare blevet serveret på en Rice tallerken, og så var den farveklat ligesom klaret :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...