tirsdag den 28. juni 2011

Små fine Rie Elise Larsen detaljer

Ja, jeg starter egentlig det her indlæg med noget helt andet. For denne skønne skønne solskinsdag er bare gået hen og blevet rigtig forfærdelig, i hvert fald på den økonomiske måde. Et nyt lån, som vi havde regnet med, gik ikke igennem, og en køber til vores bil er sprunget fra og vores økonomi ser bare helt forfærdelig ud lige i tiden..... Så her midt i de triste tanker, gik jeg en lille tur i mit hus, og fandt nogle små hyggelige hjørner som jeg bare er så glad for.

Jeg er VILD med Rie Elise Larsens ting, de skaber bare så meget hygge i hver en lille krog hvor man hænger det. Så jeg tænkte, at jeg lige ville gå helt tæt på et par stykker af dem, trængte lige til at sidde med lidt glade farvebilleder her midt i alt det triste.





8 kommentarer:

  1. Øv, det er jeg ked af på dine vegne. Håber det lysner forude - det gør det jo ind imellem. Godt at du kan fokusere på det smukke og dejlige, også når der er andet der "driller".
    Kh. Kate

    SvarSlet
  2. Godt nok siger man: "Penge er ikke alt", men... de er pokkers nødvendige i vort samfund, så... ØV!

    Jeg håber I finder en god løsning, så tingene vender sig til noget positivt alligevel!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  3. "Penge er ikke alt, men de er godt nok rare at ha´"..........
    Øv øv for en træls dag. Jeg er også på dagpenge grundet min barsel og med 2 store der bare gror og gror syns jeg godt nok også vi skal kigge dybt i pengepungen!

    SvarSlet
  4. Kære jer:-)

    Hvor dejligt med jeres kommentarer, det er altid dejligt at vide nogen tænker på 'en. Og især at nogen man slet ikke kender gider bruge tiden til at skrive et par ord. Det varmer. Tusind tak.

    Og nej, penge er selvfølgelig ikke alt, men når de betyder at man overhovedet intet kan, og bare ser sin nærmeste fremtid stå i evigt minus, så er det bare så trist. Man vil jo gerne bare kunne gøre en lille smule i ny og næ....

    Men ha en dejlig dag, vi skal jo nyde den sidste solskinsdag i denne omgang.

    SvarSlet
  5. Virkelig skøn blog du har - fine ting og sager:-)

    Kh Lone

    SvarSlet
  6. Øv hvor træls med det lån, kender godt det med at kassen er tom, jeg har ikke kunne finde job her efter min barsel og det er bare ved at være træls ikke at kunne købe, lidt til forkælelse engang i mellem. Men fine ting du viser frem, syntes faktisk du har mange fine ting, og du er god til indretning.

    SvarSlet
  7. Kære Louise
    Hvor er det bare træls for jer - der er bare ikke noget der er så drænende end det økonomiske... Det kunne/kan vi også sagtens mærke efter 2 barsler lige i rap...
    Jeg håber I har fundet en løsning og at det lysner for jer!
    Ekstra irriterende er det lige her i ferie-tiden, men så må I i gang med at fokusere på de gratis glæder når I tænker aktiviteter med børnene og dem er der faktisk mange af!! For det behøver jo ikke at være stort og dyrt det hele - samværet er det vigtigste!!! Bare sig til hvis du mangler gode idéer/inspiration, så laver jeg gerne et indlæg om de gratis og billige glæder jeg kender til ;)
    Mange kærlige hilsner og tanker!!!
    Tina

    SvarSlet
  8. Kindbynature : tusind tak, det er jeg glad for at høre.

    Ævlebævle: Jeg stod på præcis samme måde efter min første barsel, jeg var ledig et helt år inden jeg fik et job, og så måtte jeg så på barsel efter kun 3 måneder, ikke så heldigt, men selvfølgelig vælger man børnene frem for job og alt mulig andet. Så må man finde ud af det hen afvejen :-) Jeg håber det bedste for dig.

    Hyggetroldeogbulderbasser: Det ville da være fantastisk hvis du kunne lave et indlæg om gratis fornøjelser, vi har snart 2 ugers ferie igen, og det kunne da være super fedt hvis du havde nogle gode forslag til hvad vi kunne tage os til.

    Oven i det drænende økonomi problem har jeg nu også en helt uhyggelig masse bøvl med pladsanvisningen her i vores kommune. Jeg har aldrig mødt så uempatiske mennesker, man har svært ved at tro på det er faktisk er små børn de arbejder med. Og hvis man synes økonomi dræner en, uha så skal man prøve kommunen. Jeg har levet at piller hele denne uge for at kunne holde energien bare lidt kørende, for jeg sover slet ikke om natten heller.

    Jeg håber snart der kommer en løsning på det.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...