onsdag den 14. september 2011

Legehuset endelig fint...

Igår udnyttede jeg de få solskinstimer eftermiddagen havde at byde på, nu måtte det legehus altså gøre noget ved.

Det har stået der fint og nymalet i 2 uger, og Jesper har bygget bord, lille hylde og lille kasse dertil, nu skulle der altså ske noget.

Så vi parkede Merle i badet, puttede Neel i noget varmt tøj, og så fik Jesper lige hængt de små ting op, og jeg kunne sætte den sidste finish. Selvfølgelig ku jeg godt ha tænkt mig at gå meget mere amok der inde, men det er et lille bitte hus, og alle tingene der inde, ja de holder nok ikke ret længe når de sådan er udendørs i al slags vejr. Så derfor har jeg begrænset mig en del med ting og hygge....

Synes dog det er blevet ganske ganske hyggeligt alligevel. Og om et par dage skulle min give away, som jeg vandt hos mum22boys meget gerne lande, og den skal så hænge over det lille bord-arrangement.

Go onsdag derude:-)










18 kommentarer:

  1. Ej hvor er det blevet fint! Mine unger skal altså også snart have et legehus... Vi har bare lige en kæmpe bakke der skal graves væk først. Jeg har planer om at vi selv skal lave legehuset. Mine bedsteforældre har nemlig et drivhus skelet der bare står i deres have uden glas. Det har jeg en ide kan bruges:-) Så bliver legehuset også så stort at når ungerne engang ikke gider bruge det længere, så kan vi lave det til vores eget lille havehus:-) Den flagranke du har, den er da bare så fin:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et sødt lille legehus!! Der skal nok blive leget mange timer i det hus er jeg sikker på.

    SvarSlet
  3. Det er da et rigtig fint lille hus, dine børn har fået. ha en rigtig dejlig dag. klem

    SvarSlet
  4. Super skønt hus:-) Er specielt vildt med de skæve døre og vinduer. Er det hjemmebygget eller købt? Nu vi har fået en pige i huset, skal vi også ha' et legehus, så er allerede nu begyndt at kikke mig lidt omkring efter et.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare blevet fint.
    Det må prinsesserne da være helt vilde med...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er det blevet fint og jeg tror du har helt ret. Man skal ikke overfylde sådan et hus så der slet ikke bliver plads til børn. Desuden skal man nok regne med at alt hvad er er derinde på et eller andet tidspunkt bliver efterladt ude i regnen for sådan er det jo når der leges.

    SvarSlet
  7. Helt igennem gennemført og flot. Det skal de nok blive vilde med.
    Blomsterne - hvor har du dem fra??

    SvarSlet
  8. Hmm gud ved om sådan et kan listes ind i en københavner lejlighed ;)

    SvarSlet
  9. Hold da op, hvor er det hyggeligt.....Det bliver dine piger da helt sikkert glad for .-)

    ha en dejlig aften

    Kh Trine

    SvarSlet
  10. Nårh, hvor er det bare fint... Jeg får helt lyst til at vise mine ungers legehus frem også... Det er så hyggeligt med sådan et lille hus i haven - det ønskede jeg mig helt vildt da jeg var lille, men jeg fik det aldig - før nu. Hi hi! :)

    SvarSlet
  11. Tak allesammen for jeres søde kommentarer. Merle har faktisk slet ikke set det endnu, det blir nok først i weekenden. Imorgen skal hun nemlig ind og sove hos mormor og bedstefar.

    Rigtig go aften til jer alle, og så må vi se hvornår jeg får lov at se jeres legehuse:-9
    )

    SvarSlet
  12. Ih, hvor ser det hyggeligt ud! :)

    SvarSlet
  13. Nujhhhh hvor er det fint, mon ikke den store prinsesse flytter ind ret hurtigt??? Gad, som skrevet på stort set alle de indlæg jeg har set om legehuse, godt have at mine børn gad have sådan et legehus... men desværre, de ER ikke til mors retro-hygge, de vil hellere lege med mudder og sandkasse og så kan det godt være svært at holde den rene og fine stil ;o)
    Godt jeg kan sidde og nyde I andres smukke, smukke legehuse.

    Kh. Jill

    SvarSlet
  14. Kære Louise
    har lige læst din kommentar, dejligt jeg ikke er den eneste der lod tårerne trille - måtte faktisk gemme mig lidt i puderne for at ungerne ikke skulle opdage det, da vi første gang så filmen :o) Man kan s.. da ikke græde over en tegnefilm, men jo, vi kan godt os følsomme tøs'piger ;o)
    Kan se det afsnit igen og igen, dejligt tankevækkende - og så dejligt at finde en lidelsesfælle.

    SvarSlet
  15. Nej puha da, jeg var da temlig rørt over den... og jeg tuder rent faktisk tit over tegnefilm. Alle de gode gamle disney klassikere kan gøre det ved mig.... Jeg sørger altid for at hente noget til merle når jeg ved der kommer noget trist, det afleder ligesom for det værste:-)


    Og så glemte jeg vidst at svare på hvor de der blomster er fra. De er købt i en legetøjsbutik i Vejle, den er desværre lukket nu. Men det er sådan nogle dimser som man leger med i badet. De klæber på væggen når de blir våde.. Her har jeg dog bare sat dem op med dobbeltklæbende tape:-9

    SvarSlet
  16. hvor ser det bare hyggeligt ud! det må være en drøm at have sådan et legehus at lege i :) det bliver de glade for til forår/sommer :)

    SvarSlet
  17. Skønt legehus i har. Kiggede faktisk på det da vi skulle bygge et, her i sommer!
    Det er dejligt at bruge lidt ideer fra forskellige steder og blande dem :-)
    Så tak for flotte billleder!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...