torsdag den 27. oktober 2011

Jeg har fået en elefant....

Og jeg er simpelthen SÅ glad.



Jeg har længe længe længe ønsket mig nogle af de klassiske smukke træfigurere fra Kay Bojesen, elsker også fuglene fra Kristian Vedel og duck and duckling fra Hans Bølling. Men et eller andet sted skal man vel starte.

Aben ønsker jeg mig af min far og mor i julegave, og håber virkelig den ligger under træet.... Så da jeg idag fik solgt min danefæ jakke, der besluttede jeg mig for at finde en elefant. Jeg havde ikke råd til at købe den fra ny, så fandt en på guloggratis til ok pris. Og den er nu på vej til mig. Ihhhh hvor er jeg glad... Jeg har 100 forskellige steder hvor den skal stå, ligegyldig hvor det blir, så kommer det til at pynte. Danefæ jakken var i sin tid en gave fra min mor, og for at de penge ikke bare smuldre væk i krims krams, der lovede jeg mig selv, og min mor, at finde en go ting for pengene istedet. Og det er da en go ting, er det ik??

Har også gjort mig et kup på trendsales idag, det håber jeg i hvert fald, jeg har købt denne taske.... Var simpelthen forelsket med det samme jeg så den. Den skiller sig lidt ud fra min normale tøjstil, men synes bare den var så fin.... Nu håber jeg bare jeg også er glad når jeg ser den live..... Ellers må den jo videre igen.... Kan i li den??

16 kommentarer:

  1. Elsker også Kaj Bojesens træfigurer og har aben, men så heller ikke andre. Har faktisk lige postet et billede af aben på min blog, dog med lidt pynt :)

    Håber du bliver glad for både elefant og taske:)

    SvarSlet
  2. Åh den er så sød, de trædyr kan man aldrig få for mange af. Jeg har selv aben, gravhunden og bamsen. Hver figur er hel unik synes jeg. Tasken er bare fed :)

    SvarSlet
  3. Tasken er SÅ fin - er vild med farven, som jo kan gå til ALT:) Og træfigurerne sukker jeg virkelig også over. Har kun en af Kristian Vedels fugle, men ville elske at eje alle dem du nævner (og sikkert flere til:))
    Håber for dig at der ligger en abe gemt under træet i år (altså den du har ønsket dig, ik?)

    SvarSlet
  4. Fantastisk elefant du har købt dig. Og et godt bytte for jakken synes jeg.

    Selv har jeg aben, og synes den er meget fin. Har aldrig ønsket mig den, men fik den uventet i svendegave, så nu bor den her, og er blevet rigtig glad for den. :-)

    Pierre fik engang bjørnen i firma-julegave, og han synes det var en rigtig dårlig gave. :-) Selv er jeg heller ikke så begejstret for bjørnen, og ved heller ikke lige, hvad en flok tømrere skulle med sådan en bjørn. De var vist blevet gladere for en hammer eller en kasse kød, tror jeg. ;-)

    KH Tine

    SvarSlet
  5. Er også forelsket i træfigurerne, og har samme tanke med at finde dem andre steder end som spritnye.

    Og den taske er bare for fed!

    God weekend:-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med den fine elefant.
    Syntes også de træfigurer er helt vildt flotte.
    Stod og så på soldaten forleden dag og syntes bare den var super flot.
    Håber du får dit ønske opfyldt med den søde abe.

    God Weekend til dig og dine.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Fuldkommen fantastisk taske! Og hvis du ikke bliver glad for den, så send straks en mail til: lenabjoernskov@hotmail.com, så skal jeg heller end gerne købe af den!! Rigtig god weekend.....og tak for mange inspirerende indlæg og ikke mindst fotos! :o)

    SvarSlet
  8. Samlere også på de figurer..det er blevet til aben:) Har du set Hans Bøllings hund Oscar, den er jeg jo også nød til at have, nu min dreng hedder Oskar..det kan du godt se ik :)De står alle på min ønskeliste i år.

    God weekend

    SvarSlet
  9. Hej Louise.

    Prøv lige at gå herind.
    Og se de fineste trædyr til prinsesserne.
    Jeg tænkte, hvis mor skal ønske sig fine dyr i træ, så kunne det også være at tøserne ville blive glade for sådan en.
    http://www.banditten.com/wss/index.asp?page=6075&CatID=151&item=6857
    Jeg så dem inde på denne blog http://pekabooh.blogspot.com/

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Karina - Det håber jeg sørme også, glæder mig meget til at modtage begge dele :-)

    Helle - nej jeg fornemmer godt at man ikke rigtig kan stoppe når først man kommer igang :-)

    Malene - ja den taske er altså ret fed, dog har den ingen rum indvendig.... Så jeg må lige finde på en løsning til alt det løse:-).... Og jeg håber også rigtig meget der ligger en abe under træet :-)

    Tine - Ja jeg tror også jeg blir meget mere glad for elefanten... Selvom det også gjorde lidt ondt at putte jakken i en kuvert!!! Du har nok ret, mænd ville blive mere glad for kød eller rødvin... Dog tror jeg nu nok jeg ville blive glad for en bjørn i hytten også :-)

    Marianne - ja hvis man holder godt øje, så tror jeg sagtens man kan spare lidt penge på diverse figurere:-)

    Susi - Den soldat er også super fed, dem har jeg også fået øjnene op for:-9 Og de træfigurer er rigtig søde, tror faktisk min mor har købe en ala dem til julegave:-)

    Sanne - er det mon gravhunden du ønsker dig, den er min mor også vild med, mest fordi de har haft en lille gravhund i 17 år, den døde for et par år siden:-)

    SvarSlet
  11. VIIIILDT lækker taske søde :)

    SvarSlet
  12. Lena - overså da lige din besked:-) Men jeg skal lige arkivere din mail, så hører du fra mig hvis jeg ikke helt kan forlies med tasken:-) :-) Håber dog jeg blir rigtig glad for den.

    Binemor - Ja jeg kan se du også havde samme reaktion på den som mig... Så håber også min første indskydelse blir reaktionen når jeg får den :-)

    SvarSlet
  13. Ja, hvis du ikke vil have tasken, så send mig lige en mail, så skal jeg nok være aftager :D Den er virkelig lækker!
    Og tak for din søde kommentar - vi håber, hun bliver hurtigt rask igen, og så kan jeg jo med det samme skynde mig at sige god bedring retur til stakkels lille Merle. De skal åbenbart have en tur alle og én, før vi går vinteren i møde.
    Kh Line

    SvarSlet
  14. Elefanten er så fin og tasken er da for lækker. Hvis den skal videre kan den bo hos mig. :O)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  15. elefanten er bare så fin. Jeg er også blevet mere og mere forelsket i de kaj bojesen figurer :)
    fed taske, skønt at gøre sådan et kup.

    SvarSlet
  16. Marolle, ja de er virkelig fantastiske, en skøn og tidsvarrig ting at ha i sit hjem:-)

    Tasken er jeg også temlig spændt på at få:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...