fredag den 14. oktober 2011

Tillykke til Jesper og dejlig mad...... OG, tak til Mejse :-)

Igår var det så Jespers fødselsdag, lille Merle havde lidt svært ved at forstå, at pakkerne nu pludselig ikke var til hende.... Det ligner da heller ikke noget at ha fødselsdag så tæt på hinanden.... Kan huske da jeg i sin tid kom ind på fødegangen, jeg sagde til dem..... "Jeg er ligeglad hvad i gør, jeg skal bare føde IDAG". Synes det ville være noget så synd hvis det simpelthen var samme dag.... Og heldigvis kom hun ud kl. 16.34 d. 12 oktober.

Men to fødselsdag lige efter hinanden gør også, at v virkelig har kokkereret og haft gæster her i huset. Det er selvfølgelig rigtig hyggeligt, men det gør så heller ikke noget, at vi absolut ingenting skal idag.

Igår fik vi hvidvinsculotte med bagt kartoffelmos, paprika tomater og perleløg. Det smagte himmelsk.






Og mens der blev lavet mad, sad en dejlig lille pige i en rolig stund, perler er en god ting til den slags. Merle sad der helt i sin egen verden og fyldte pladen....


Igår fik jeg også post, jeg havde bestilt nogle af Mejses fine postkort, og jeg glædede mig til at få dem.... Da jeg så pakker den smukt dekorerede kuvert op, så ligger der 2 skønne navneskyer til mine piger. Jeg tror nok jeg lige blev glad, hvor er de dog fine.... Jeg kan se Mejse selv har lavet indlæg om dem idag, der blir de præsenteret rigtig flot, jeg har ikke selv nået at få dem hængt op endnu.... Men det skal de HELT SIKKERT. Tusind tak Mejse, jeg er virkelig glad for dem.

4 kommentarer:

  1. Du er bare stjerne heldig da har fået de super flotte navne skyer af Mejse!
    Jeg glæder mig til at se hvor de skal hænge.

    God fredag og god weekend!
    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Tillykke med manden og dine fine post kort:)
    Rigtig god weekend og snart sæsonfri fra bolden:)
    Knus Vicki

    SvarSlet
  3. Tillykke med din kære husbond.

    Nu blev jeg altså meget sulten...
    Hold op det ser lækkert ud.
    God weekend til dig og dine.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Maria - Ja det ved jeg, de er SÅ fine.

    Vicki - tusind tak, men nej, der er ikke helt fodboldslut endnu, det er vidst først d. 6 november de stopper....

    Susi - ja det var temlig lækkert, vi fik rester idag. MUMS

    GO weekend

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...