tirsdag den 22. maj 2012

Mere held....





Jeg har været heldig her de sidste dage.... For se nu her hvordan min samling er vokset.... Siden mit indlæg med Michelles smukke hjem , så har jeg fået erhvervet mig 2 træer mere. Og jeg er bare Så glad for dem.

(ps - håber i kan abstrahere fra spejlbilledet af mig!!! Men det var altså umuligt at undgå med mit kamera :-))

Den ene kom fra Marie og det andet kom fra Line . Marie havde fundet det ene på nettet og sendte mig linket, Line havde fundet det andet i en lokal forretning, og købte for mig.

Tusind tusind tak i 2 skønne piger, jeg er bare Så glad for dem..... Nu mangler kun forår i min samling... Men som de hænger der, så er de somend fint fint dekorative i sig selv.....

Jeg fandt i min lokale genbrug 4 ens rammer, Jesper har slebet dem ned, og så kom træerne i ens rammer, så nu har jeg den sidste liggende til hvis nu en gang.....

De hænger nu smukt over sofaen... Ja ja... man inspireres vel...... Idag skal jeg hente nyt sofabord, det viste sig jo desværre, at det gamle var for stort til den nye sofa, så det er nu solgt, og et nyt skal hentes.... Forhåbentlig er stuen snart klar til fremvisning :-)

De smukke køb fra igår, de er allerede på plads... Så ja Jeanett.... Du kender mig ret :-) :-) Skabet er på plads i køkkenet, malet og det hele..... Det er dog kun skufferne der er blevet malet.



Fik så også lige lyst til at dele den her fine Hr. Snegl med jer. Igår eftermiddags sad jeg og hyggede mig i en stol i haven,  pigerne legede i sandkassen og legehuset.... Pludselig opdager Merle 3 fine sneglehuse, og de var da til mig.... Tusind tak siger man så.... Og lagde dem på kanten af stolen... Og pludselig var det ene hus så på vej væk...... Hmmm.... og det var jeg så os......

23 kommentarer:

  1. Jeg ved godt at misundelse er en grim ting, men ih hvor ville jeg gerne have de fine broderier hængende!
    Mon du kan lokkes til at tage close up af dem så jeg evt. selv kan brodere dem? :o)

    Rigtig god solskinsdag

    SvarSlet
  2. så fik du det, hvor fedt! det ser bare rigtig godt ud :) og hvor sejt at line også lige fandt et til dig. Jeg skal nok sige til hvis jeg ser den sidste. Hvordan ser den ud ?

    jeg glæder mig til at se hvordan dit nye skab hænger og den nye sofa :)

    SvarSlet
  3. De er super fine Louise!!
    Glæder mig max til at se din nye stue :)
    kh

    SvarSlet
  4. Pernille - Ja jeg har også misundt alle og enhver der havde dem, og også stadig dem der har alle 4... De er bare Så flotte....

    Det er rigtig svært for mig at komme tættere på med kameraet, for det spejler simpelthen sådan igen :-(

    Marie - Ja ik, det var da bare mere held end forstand... Det her blogland, det er så berigende på alle måder :-) :-)

    Foråret kan du se på indlægget fra Michelles hjem, det er det eneste billede jeg har af den...

    Skabet hænger i køkkenet, jeg lover at vise frem snarest... og stuen også :-)

    Binemor - Ja er de ik, jeg er helt forelsket... Håber du sys om stuen når den vises frem :-)

    SvarSlet
  5. Så fine broderier, håber det lykkes dig at finde det sidste:)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine, jeg får helt lyst til at brodere!!!
    KH Charlotte

    SvarSlet
  7. Ej, hvor er de altså fine! Simpelthen så skønne :-)

    Jeg glæder mig til at se nye billeder af stuen og køkkenet, selvom jeg umuligt kan forestille mig at det kan blive flottere!

    SvarSlet
  8. De er så fine broderierne. Viste dem lige til min mor. Hun mener de er fra Håndarbejds fremme, deres års bøger... Mon ikke de finde på biblioteket?

    SvarSlet
  9. De er bare så fine de broderier! Må man mon låne billedet af dig - for jeg skal vist også have lavet en efterlysning på min blog ;-)!

    SvarSlet
  10. Nå har lige googlet lidt. De er fra Eva Rosenstand

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. De er altså godt nok også bare superfine de billeder - dem ville jeg også juble over :)

    SvarSlet
  13. De er bare så fine og nu har du snart dem alle fire - håber du finder den sidste :)

    SvarSlet
  14. Ej Louise alle de fine fund du har gjort- også den anden dag. Glæder mig til at se stuen færdig og køkkenskabet også:-)

    SvarSlet
  15. Halløjsa
    smukke smukke sager du der erhverver dig :) KNUS

    SvarSlet
  16. Så smukt!!! Glæder mig til at se sofa og sofabord. Men kan jo kun blive smukt når det er dig:-)

    SvarSlet
  17. Årh, er dybt misundelig på de broderier..de er bare så fine;o)
    Får du en dag dubletter, så sig endelig til.

    SvarSlet
  18. hvor er det sjovt at du har fået fingerne i to mere af disse broderier.
    Og jeg skal nok krydse fingre for at den sidste også kommer hjem til dig.

    SvarSlet
  19. hvor er i søde allesammen, og dejligt at læse i er så mange der også sætter pris på de smukke broderier, sjovt som de virkelig har fået nyt liv igen :-9

    Jeg håber også rigtig meget jeg finder det sidste, det vil ligesom fuldende mig samling.... Men mon ikke i alle sammen begynder at samle nu :-) så det blir nok lidt svært.

    Didde-Louise, du må gerne låne, bare du er sød at linke tilbage til mig hvor du har billederne fra.

    KH Louise

    SvarSlet
  20. :)) du er da bare så effektiv...
    De er super fine dine billeder, jeg ville ønske man kunne købe mønstret i dag, for jeg ville virkelig gerne selv lave dem. Glæder mig til at se ny sofa, sofabord og skabet :)

    SvarSlet
  21. Jeg synes nemt broderier kan blive for meget, men træerne kan jeg virkelig godt lide og så passer de perfekt ind i jeres hjem.

    Din indretningsgejst giver mig virkelig dårlig samvittighed, da jeg bare ikke er kommet helt i mål med vores stue makeover som startede for LÆNGE siden.

    SvarSlet
  22. Jeanett - ja der sker lidt i disse dage, men jeg har selvfølgelig også tiden til det, ikke at forglemme.... Jeg glæder mig også til at vise frem... skabet er vist idag... stuen må vente lidt... vil så gerne ha de sidste detaljer klar først :-)

    Jeg håber du finder mønstret, ellers må du lige tage dit gode kamera med når du kommer forbi sammen med Rakel, så kan det være du kan fange detaljerne i mønstret :-)

    Maiken, jeg har det præcis på samme måde, er normalt slet ikke til broderier, men dem her, dem er jeg bare vild med.... Og nu ingen dårlig samvittighed, kreativitet kommer jo ikke på komando, det kommer når man har lyst... så når du føler for det, så er jeg sikker på din stue er klar til det :-)

    SvarSlet
  23. Tusind tak - og jeg linker hellere end gerne til din fantastiske blog :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...