tirsdag den 14. august 2012

Så kom julen snigende.....



Ja jeg ved godt det er tidligt, solen skinner og der er sommervarmt udenfor, men igår kom dette tæppe altså ind i mit liv, og jeg er nødt til at vise frem.

Det er er min yndlingspusher Merete, fra Rustik Butik i Hedensted, der igen har været på loppetur.... Der er virkelig ikke mange loppemarkeder i min nærhed, desværre, så jeg kommer aldrig rigtig afsted. Men Merete, hun finder altså lidt guld rundt omkring alligevel.

Igår sms'ede hun, at hun havde fundet lidt til mig, og her i blandt var dette smukke juletræstæppe. Jeg har overhovedet ikke nævnt at jeg ønskede mig sådan et, men hun kender åbenbart min stil ret godt efterhånden.....

Jeg er helt vild med det, har faktisk slet ikke lyst til at pakke det væk igen.... Men gør det nok alligevel.... Nu skal jeg så bare på jagt efter en fin lille juletræsfod, en som ikke skjuler blomsten for meget.... Hvor finder jeg det????

Ihhh, jeg glæder mig altså lidt til jul......

5 kommentarer:

  1. Det er intet mindre end fantastisk! ;)

    Sommerhilsner
    /Christina

    SvarSlet
  2. Gaverne kommer til at dække blomsten helt ! :-)
    Men sjovt. Jeg tænkte faktisk forleden på at jeg vil sy et til mig selv til jul :)

    SvarSlet
  3. Jamen, det er da heller ikke et sekund for tidligt at tænke på jul! ;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. for søren da louise, din tosse :-)))) men hold da op hvor er den fin!!!

    ps. har du fået forårs billede/broderi til din samling??

    SvarSlet
  5. Ja er det ik bare for skønt, jeg var også super vild med det...

    Dog er det pakket i kælderen for nu:-)

    Mumi nej desværre er det ikke lykkedes mig at finde endnu:-(

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...