onsdag den 19. september 2012

Flowerpot....

 
 
 
Igår var min veninde og jeg på tur, vi skulle købe nye lænestole... Vi har den samme sofa, og har nu også samme lænestol... Jo jo man er vel veninder, med go' stil synes vi selv:-)

Men med os hjem havde vi også begge en flowerpot lampe... Eller det vil sige kun de 2 emaljeskærme, resten skulle vi selv fikse... Lampen var billig, og vi så straks muligheder.... Eller... Jeg tænkte, det må Jesper kunne fikse...

Og ganske rigtigt, allerede i aftes hang den smukke lampe i stuen...

Og jeg er glad, jeg er meget glad... Har ønsket mig sådan en lampe i evigheder, har bare ikke råd til dem, men den her, der kunne jeg være med...

Den nye stol, den får i først imorgen:-)

13 kommentarer:

  1. Super flot lampe...Emalje er det helt rigtige;) Og rigtig fin dug! Må jeg spørge, hvor man kan købe sådan en? Er vild med den grønne farve:)

    SvarSlet
  2. Du er heldig at have en rigtig handyman:-) Lampen er super - og skønne ting bliver altså mere skønne, når man får dem til en god pris (og så lige har en mand, der kan fikse tingene:-))
    Kate

    SvarSlet
  3. Jeg elsker de lamper..
    Jeg bliver helt glad i låget når jeg ser dem, fordi de minder mig om min mormors gamle sommerhus. Der hang de alle vegne.

    Havde jeg bare vidst hvor meget de ville betyde for mig nu, så havde de ikke hængt i huset da det blev solgt.

    Kh

    SvarSlet
  4. Perfekt kontrast til det blå tapet!
    Han er altså smart at have, ham Jesper!

    SvarSlet
  5. Det ser brænd godt ud :) ønsker mig også selv to over vasken i køkkenet.

    Glæder mig til at se lænstolen i morgen :)
    Hilsen Lisa

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare fint :) kan godt forstå du snuppede den med hjem:)

    SvarSlet
  7. Den er altså også bare så smuk, den flowerpot. Den står også højt på ønskelisten her hjemme :-)

    SvarSlet
  8. Hvor fedt! Elsker flowerpots, og vil selv gerne have fingrene i netop en orange af slagsen.

    - Anne

    SvarSlet
  9. Sikke en lækker lampe- der må være en med mit navn på derude- somewhere! ;)

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  11. Den er nemlig bare super flot den lampe, og jeg er SÅ glad for Jesper er så kreativt tænkende .... han har bare løsningen på mange sjove ting.

    Mit lille landsted - dugen er fra stof og stil

    SvarSlet
  12. Aiiii, Louise... Hvor er du heldig altså... (igen)

    Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...