tirsdag den 9. april 2013

Blingo.... Et tøjmærke jeg anbefaler....


De sidste 2 uger har jeg testet tøj..... Og jeg må sige, jeg er helt vildt positiv og glad over den her oplevelse. Det er firmaet Blingo der står bag dette tøjmærke, som jeg nu er meget glad for at fået kendskab til.

Blingo er skabt som et mærke der skulle producere tøj til børn med henblik på, at det skulle være et fedt design med gode farver, men stadig produceret på en miljørigtig måde. I dag er kollektionen delt op i flere koncepter, der laves tøj til babyer, tumlinger og skolebørn op til 12 år. Udover det er der også lavet en damekollektion og enkelte produkter til mænd.

Tøjet er i designs og farver som børnene elsker, kvaliteten er i top hvad angår både holdbarhed på farver og pasform. Og så er der et fantastisk plus - det er 100% økologisk bomuld.

Jeg har selv fået et par stribede leggins og en lækker sort tunika, og Merle har fået samme leggins samt en sød top og en rød tunika.... Og siden vi har modtaget det, så har vi begge praktisk talt boet i de leggins. De er super lækre og bløde, og de har holdt sig fint efter flere vask.

Tunika og top får vi helt sikkert også brugt rigtig meget når solen varmer en smule mere :-)

Hvis du har lyst til at læse mere, eller købe noget af det lækre tøj, så kan det gøres på deres hjemmeside www.blingo.dk, du kan også følge dem på Facebook lige HER.










Tøjet er sponcoreret af www.blingo.dk, men billeder og meninger er helt min egen.

5 kommentarer:

  1. Har straks været inde og lure på "nyt ukendt tøjmærke i min verden" Lækkert tænker jeg

    SvarSlet
  2. Hvor er I heldige .. Super fine leggings - er vild med striber! Ærgeligt at de ikke er i Sophia´s str.!

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte om jeg kunne få din blog ind på min app der hedder eTilbudsavis? Jeg syntes efterhånden den hører mere hjemme dér end under "favoritblogs".
    Jeg var en gang glad for at læse din blog, men nu er der desværre for mange reklamer.

    SvarSlet
  4. Det sæt du har fået er super fint til dig. Godt billede af dig i øvrigt.

    Og på close-up billedet ser de leggins super bløde ud.

    Kram til dig

    SvarSlet
  5. Binemor/
    Det er nemlig et super lækkert mærke, jeg kendte det heller ikke, men er ret glad for jeg nu gør:-)

    Nina/
    De er super fine, kan kun anbefale dem, de stribede er så lækre og passer til alverdens ting:-)

    Julie/
    Det er selvfølgelig ærgeligt du føler det sådan, men når jeg får mulighed for at fortælle om nogle skønne produkter, så siger jeg selvfølgelig ja, og der er faktisk mange ting jeg også siger nej til. Men det er naturligvis frivilligt at følge med hos mig.

    Tine/
    Hvor er du sød, tusind tak.... Er ikke så go til lige at få lagt mig selv sådan ud.... Men er virkelig glad for det her sæt, og ville gerne formidle hvor lækkert det også er at have på :-) De er såååå bløde:-)

    Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...