søndag den 7. april 2013

Sylvanian er ren nostalgi for mig.....


Jeg er helt vild med Sylvanian, og jeg har glædet mig til pigerne fik en alder, hvor de ville sætte pris på det. Som barn har jeg jeg leget rigtig meget med det selv. Den gang hed de skovens dyr, og jeg havde rigtig mange af dem. Faktisk er jeg så heldig, at de fleste af dem er gemt, og passet rigtig godt på.

De bor stadig inde hos mine forældre, så når pigerne er der, så har de allerede leget med dem i mange timer.... Men alt det fine dims der følger med, det har indtil nu være NO GO her i huset. Merle har selvfølgelig godt kunne administrer det et stykke tid, men hvis man har en lillesøster eller en lillebror i huset, så er det ret svært at have små ting i fred, og at samme grund, så har vi simpelthen bare ikke inviteret lige præcis det problem indenfor.

Men nu er Neel ikke længere i den alder, hvor al ting kommer i munden, og hun elsker faktisk at fordybe sig i små bitte ting og sager.

Så da jeg for nylig fik mulighed for at modtage dette helt vildt skønne hus fra Sylvanian, så var jeg ikke længere i tvivl, nu skulle det være. Og det er blevet modtaget med stor succes. I huset er en lille bitte ovn, en lille bitte vask, en lille bitte pande og en lille bitte tallerken med mad og en lille bitte lille kniv..... Og lige præcis disse ting, har Neel fuldstændig forelsket sig i, hun render rundt og serverer det her mini mad for alt og alle, og hun er helt vild med at lege med huset og dets søde beboere..... Faktisk tillader hun ikke rigtig at Merle leger med det, og at samme årsag, så måtte jeg fluks finde noget Gurli gris hus frem, på den måde undgik jeg lige den første konflikt.... Men der har dog været et par stykker, og i disse tilfælde, så ligger Neel sig bare henover huset.... Så er der i hvert fald ingen der kan lege med det :-)

Under alle omstændigheder, så er vi her i huset meget glade for huset, og jeg er sikker på der med tiden flytter flere skønne dyr og ting ind fra Sylvanian.










Også fine tegninger fulgte også med det søde hus, de har også bragt stor succes, især hos Merle.... Hun elsker at farvelægge både prinsesser og blomster lige fortiden, og da hun så disse, så var hun helt parat til at farvelægge i stor stil.... Selv moren i huset synes faktisk det var ganske hyggeligt, og Neel var med på hendes facon :-)

5 kommentarer:

  1. Det er også bare ren nostalgi for mig. Jeg legede også meget med det som barn og havde en ret stor samling (incl. huse, møbler og tøj)som min mor heldigvis også har gemt. Den har jeg nu fået til min datter. :o) De er så søde de skovens dyr...som de altså også hedder hos mig. ;o)
    (har forresten en giveaway kørende så kig endelig forbi). :o)

    SvarSlet
  2. OLÁ!!QUE BOM SER CRIANÇA E SER UMA MÃE COM CRIANÇAS,PARABÉNS,LINDAS IMAGENS.BEIJOS.VALÉRIA.(BRASIL).

    SvarSlet
  3. Ih, dem kan jeg godt huske - bliver lige sat tilbage til mit gamle børneværelae :)

    SvarSlet
  4. Dem har min datter også haft da hun var lille ;O)
    De er nu meget søde.

    Mona

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...