torsdag den 27. juni 2013

Storpige værelse og smukke dots på væggen....


Endelig kan jeg vise min store piges "nye" værelse frem. Det har jeg virkelig glædet mig til...

I de sidste par uger har jeg brugt et par aftener på at hjælpe en veninde, med at indrette hendes nye hjem, og det gav mig i den grad lysten til også at lave lidt om her hjemme. Merle snakker rigtig meget om skole, og lektier og hun vil så gerne sidde og sysler med dimser og dutter, lave armbånd og halskæder osv osv. Men hun havde ikke rigtig et sted hvor hun kunne sidde med det. Stille og roligt formede der sig derfor en ide i mit hoved, og i løbet af den sidste uge, der blev det altså en realitet.

Neel og Merle har byttet side på værelset, og tapet væggen i Neels gamle side er malet over, vi har herefter sat de smukkeste dots op på væggen, disse Dots er fra firmaet Urban Walls , og jeg kan virkelig anbefale dem. De har i den grad piftet en hvid væg op, og det er bare små wallstickers. Så hvis man bliver træt af dem, så kan de pilles ned igen. Dog kan de ikke genbruges. Hvis du er lige så vild med dem som mig, så kan de købes lige HER .

Herefter har jeg været hos Tine igen, og har hentet et fint lille skrivebord, en lyserød kommode og de skønneste væghuse fra Bloomingville. Jesper hjalp mig med at sætte alle prikkerne op, men stylingen af rummet, den er helt min egen.

Og min søde lille Merle, hun var simpelthen LYKKELIG da hun så hendes "nye" værelse....







Og bag de små gule stole, der kan i så skimte Neels side af værelset, det er somend også rigtig fint, jeg har bare fået mod på at lave flere sjove ting og sager, så hendes del får også en overhaling i løbet af weekenden, nu glæder jeg mig helt vildt til at komme igang med det, og til at vise det frem.

25 kommentarer:

  1. Wau hvor er det fint! Jeg har også kredset om de dots længe...nu får jeg da endnu mere blod på tanden:-) Men det må vente til vores hus står færdigt;-)men så er det godt jeg kan nyde Merles fine rum! Det er virkelig flot med de sorte kontraster til alle farverne.

    bliver spændende med 2. halvdel -ku se på Insta at der var Ferm living tapet på tapetet;-) Jeg har en lille reol med det på Gros værelse..elsker den farve. Glæder mig til at se.mere.

    SvarSlet
  2. Hvem der dog var barn hjemme hos dig!!! Fantastisk værelse! Jeg er selv ved at tage tilløb til mindstebarnets værelse, så skønt med inspiration!!!

    SvarSlet
  3. Jeg får simpelthen sådan lyst til at lave hele vores hus om hvergang jeg ser dine indlæg - det hele ser SÅ skønt ud... Jeg er meget misundelig :)

    SvarSlet
  4. Hold da lige oop - hvor blev det bare fint! Kan Godt forstå hun blev ovenud lykkelig da hun så det:O)

    SvarSlet
  5. Hvor er det FLOT! Sikke nogle dejlige lyse tøsede farver - uden det bliver alt for lyserødt. Mange fine detaljer, hvor er hus-reolen fra?
    Jeg skal igang med størstepigens værelse, og jeg er lige blevet vildt inspireret :)

    SvarSlet
  6. Uuuuuh, det ser simpelthen super flot ud! Elsker de sorte dots som en flot kontrast til pastellerne - og lækker kreaplads hun har fået sig, med det fine hus på væggen :-)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det bare hammergodt ud... :0) Kan godt forstå din datter synes det er fedt... :0)

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare skønt ud, lyst, lækkert og farverigt. Lige din stil og lige til at blive misundelig på.

    Keep up the good work. :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare SÅ fint Louise. Sjovt at se du er gået tilbage til den lidt mere romantiske/ pastel stil, efter retro bølgen. Jeg er selv igang med at skrifte retro'en ud med pastellerne igen, tak for rigtig god inspiration til mine tøsers værelser :-) Ved du hvor bloomville husene kan købes online?

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare blevet fint... lækre dotter og lækkert hylde-hus med pink indvendigt.

    SvarSlet
  11. Beautiful child corner/room! :) Jolana

    SvarSlet
  12. Hold da helt op, hvor er det bare hammer flot, WAUW!

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Det ser mega godt ud : ) Elsker prikker!!

    SvarSlet
  14. ååå- for et utrolig flott værelse!! Masse skjønne detaljer!
    De gule stolene var veldig fine!
    God helg :-)

    SvarSlet
  15. For et fantastiskt jenterom!! Elsker fargene, og har så lyst på den sengen :) God søndag til deg og dine <3

    SvarSlet
  16. så fint louise og sikke et arbejde ;-) glæder mig til at se den anden side af værelset :-)
    knus

    SvarSlet
  17. Ej, hvor er det bare blevet sindsygt flot!!

    SvarSlet
  18. Hvor bliver jeg bare glad af at læse din blog. Det overskud du har til dine børn er virkelig flot. De ser bestemt ikke ud til at mangle noget og da slet ikke kærlighed fra deres mor.

    Blot en lille hilsen fra en anden blogger, der føler sig MEGET inspireret af dine indlæg.

    Mvh. Sisse

    SvarSlet
  19. Tusind tusind tak for alle jeres søde og fine kommentarer til Merles nye side i værelset. Det er stadig med stor begejstring hun indtager skrivebordet, og jeg nyder alle de halskæder og armbånd der produceres der oppe :-)

    SvarSlet
  20. Hej Louise. Hvor er det pink hyldehus fra? :-)

    SvarSlet
  21. Hej Dorte

    Huset er fra bloomingville, www.thomsons.dk sælger det via hendes webshop.

    Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...