fredag den 5. juli 2013

På besøg hos Betine


I onsdags var Julie og jeg på besøg hos Betine. Betine var på besøg hos mig for et par uger siden, og vi blev enige om lige at ses igen inden sommerferien, og så var Julie med denne gang.

Det er hyggeligt som nye ven- og bekendskaber opstår igennem blogverdenen, og det er som om, at det også er meget nemmere at tale med folk fra samme "verden", i hvert fald når det er blog, krea og indretning der bliver sludret om..... De timer vi er sammen flyver i hvert fald afsted, og det nydes i stor stil.

Jeg fik lov at snuppe et par billeder hos Betine, men faktisk er der allerede sket en del forandringer siden mit besøg, derfor viser jeg ikke så meget, for det ser alligevel ikke helt sådan ud mere :-) :-) Og jeg er sikker på Betine gerne selv vil vise frem hvad hun har af projekter.





På nederste billede ses en lille gave til mig fra Betine, jeg elsker mit nye lille iphonecover, de liberty stoffer har i den grad vundet ind på mig.... Og de har også gjort, at min kærlighed til retro efterhånden fuldstændig er væk. I denne weekend males væggen i soveværelset, og jeg har i den forgangne uge startet på at sælge ud af de få stoffer og betræk jeg har. Jeg kan bare mærke, at de nok ikke kommer på længere, og så kan andre lige så godt få glæde af dem.

Det meste sælges på min salgsprofil på instagram @mortilmernee_salg

2 kommentarer:

  1. Sikke et smukt hjem Betine har. Jeg må bestemt forbi hendes blog... :)

    Rigtig god weekend!
    /Christina

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt at se det gennem din linse :) Og kom endelig snart igen - det var så hyggeligt!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...