mandag den 25. november 2013

En sjov spand....


Vi har fået en meget farverig spand i huset, og den er så fin, at jeg er nødt til at skrive lidt om den.... Spanden er fra firmaet Sceltevie. Jeg har aldrig set de her spande før, men da jeg postede dem på Instagram for nogle uger siden, der var der åbenbart flere der kendte dem.

De er super anvendelige. Spandene findes i 3 forskellige størrelser, og i mange forskellige farvevarianter, de kan bruges til opbevaring af legetøj, til vasketøj, som toiletspand eller hvad man nu har lyst til, mulighederne er uendelige... og det fede ved dem er, at de faktisk kan tåle til en vægt på op til 150 kg. Man kan derfor også bruge dem som små skamler.... Jeg var ret begejstret da jeg så dem... Og pigerne lige så da den kom med hjem.... For nyligt observerede jeg en leg Merle havde med en dukke, dukken var syg, og var igang med at kaste op, og Merle havde trukket spanden hen til dukke.... Jo Jo.... Mulighederne er mange :-)

Her i Hedensted forhandles de i vores lille lokale Rustik Butik, så bor man i nærheden, så kan jeg kun anbefale at kigge forbi. Udover de sjove spande, forhandler Rustik Butik også andre fine mærker som fx. Happy Lights, House Doctor, Aspegren samt et sødt udvalg at hjemmelavet kunst. Jeg er rigtig glad for butikken, og besøger den ofte.... Og meget sjældent kommer jeg tomhændet hjem :-)




2 kommentarer:

  1. Tusind tak for tippet, hvor er den dog cool!

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Den fedeste spand ever! Den må da klart på ønskelisten her hjemme - 1000 tak for tippet :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...