søndag den 20. april 2014

En vinder er fundet :-)


Den sidste uge har jeg haft den mest cool Give away kørende på bloggen. Det er Mark&Waldorf der gjorde det muligt for mig, at udlodde et af disse fantastiske marrokanske tæpper.

Der har været utrolig stor begejstring for at deltage, og spændingen skal endelig forløses.

Vinderen af et af disse 3 smukke tæpper er.... DA DA DA DAAAAAAAAAAAAAAA

Christina med bloggen dejligheder

Christina, send mig en mail på ltjo79@hafnet.dk med din adresse og hvilket tæppe du ønsker. Mark&Waldorf og jeg, håber du vil vise frem når tæppet en gang er modtaget

Stort stort tillykke, og tusind tak til alle Jer der deltog
& Mark&Waldorf for at lege med :-)

- Vinderen er fundet ved hjælp af Random.org


3 kommentarer:

  1. Øv øv og stort tillykke til Christina.

    Louise Siri

    SvarSlet
  2. HURRA!!!
    Jeg så det inde på IG og hold da op hvor er det bare fantastiskt!!!
    Jeg skriver mail og ja, selvfølgelig bliver det vist (:

    SvarSlet
  3. Tillykke til Christina : )))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...