mandag den 21. april 2014

I påskens tegn...


Hold nu op hvor går sådan en ferie stærkt.... Jeg synes slet ikke jeg har opdaget den er startet.... Og så alligevel, det har været en rigtig dejlig ferie.

Der har været slappet af, hygget, været kærestetid, besøgt venner i sommerhus, samlet puslespil, holdt påskefrokost og simpelthen bare nydt det virkelig skønne vejr...

Når dagene går godt, så går de stærkt, det må være derfor det hele synes at være fløjet forbi.... Vores døgnrytme er også vendt godt og grundigt på hovedet, og pigerne har sovet næsten 2 timer længere end normalt her i ferien, det bliver i sandhed en brat opvågning når vækkeuret ringer kl. 06.15 imorgen.

Imorgen starter også min praktik hos Krutterhuset, de næste 4 uger vil jeg være at finde under Birgittas vinger.... En super spændende proces... Så når ferien nu absolut vil slutte, så er det faktisk helt ok det som kommer bagefter :-)

Billederne her behøver ikke ret meget forklaring... det er bare VORES FERIE :-)





















3 kommentarer:

  1. Ligner en skøn ferie! Vi er også fan :) Jeg er på barsel, så vi fortsætter med at sove længe ;)
    www.blondinemor.dk

    SvarSlet
  2. Sikke en dejligt ferie :) Og pøj-pøj med praktikstart Louise.

    KH Maria (www.meremaria.dk)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare det skønneste billede med bedstemor/mormor/farmor!! Kh Trine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...