fredag den 25. april 2014

Pas på fødderne......


Jeg er blevet forelsket i Birkenstock. I mange år har Birkenstock været en smule forsømt, har ikke rigtig været moderne, med mindre man var ansat som sygeplejerske eller lægesekretær. Nu har de endelig fået en opblomstring og folk har virkelig fået øjnene op for dem. For ikke nok med at det faktisk er en über cool sandal, så er de bare virkelig virkelig gode for fødderne.

Og netop også pga. komforten, at jeg også har valgt dem til pigerne i år. Birkenstock har naturligvis også udviklet sig meget designmæssigt, der er både kommet mønstre og farver ind over, og det har gjort at man nu både kan være smart og komfortabel..... Og man kan "sælge" sandalerne til sine unger :-)

På billedet herunder ser man en meget bedre beskrivelse af hvordan præcis en Birkenstock passer på dine fødder.


Og helt ærlig, selv de kendte elsker Birkenstock.... Se nu bare på billedet herunder hvordan mange er blevet spottet i privaten..... 


Her hjemme er jeg selv hoppet på en gul voksen sandal og til pigerne er valget faldet på pink.... Vi er vilde med farver her i huset, og derfor helt naturligt for mig at vælge en farvet sandal. Men selvom mange går klædt lidt mere afdæmpet, så synes jeg stadig det er sjovt at pifte fødderne op med farver.... Det er naturligvis en smagssag, og de smukke klassiske sorte og brune Birkenstock findes jo også stadig :-)

Hvis du har problemer med at finde en forhandler af Birkenstock i din nærhed, så er det 2nd Agency der har argenturet på dem, og de kan med lethed finde en forhandler i din nærhed.

Du kan også maile dem på Mads@2ndagency.com

Hey, solen står højt på himlen, foråret er virkelig kommet.... Det er nu fusserne skal luftes :-)





5 kommentarer:

  1. Lige som dig elsker jeg også Birkenstock :) Jeg har selv tre par, i sort, sølv og rød. Så nu glæder jeg mig bare til det bliver sommer og de kan luftes.

    SvarSlet
  2. Det skal da helt klart tas med i betraktningen - de er da bare for seje!

    SvarSlet
  3. Elsker Birkenstock! Har rigtig mange af deres sandaler..både til arbejde og privat ;-) Desværre er lige netop denne model ikke så god for mine fødder længere, da jeg skal have en rem over foden (pga nedsunken forfod).
    Nogen gange snyder jeg dog og går lidt med dem alligevel!!!! De er så skønne, er meget forelsket i din gule model.

    SvarSlet
  4. De er rigtig fine. Dem i gul er så flotte. Men den bedste model er dog den med hælkappe. Den sidder bedst fast på din fod. Mvh. stud. fodterapeut ;)

    SvarSlet
  5. Love them as well.... think I wear Birkenstocks for more than 6 years now. This summer I have to buy new ones... but don't know yet which model and color to choose :-)
    Like your blog a lot!
    kind regards,
    Stephanie
    www.interieur-coosje.blogspot.nl

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...