søndag den 14. september 2014

LeizyB & ISEEFACES...


Ikke nok med, at jeg er vild med marokkanske tæpper på mine gulve, jeg er også blevet ret begejstret for vævede tæpper på væggen.

Som altid er Lisbeth, som står bag bloggen LeizyB, fremme i bussen.... Hun spotter bare en trend lang tid før mange andre, i hvert fald før mig, og folk i min omgangskreds.... Pludselig en dag sad jeg bare på Instagram, og Lisbeth lagde et billede op af 'et af sine "værker"..... Og der var ikke andet for, end det måtte hjem og hænge hos mig.

Lisbeth, som på Instagram hedder @LeizyB har indgået et samarbejde med en anden kreativ sjæl, det er Kirstine, som er bag Instagram profilen @Kirstine_Hedensten. Deres samarbejde hedder iseefaces, og heldigvis har de også en shop, den kan du finde lige HER.

Men grunden til jeg nævner de to nu, det er fordi de også er at finde næste weekend på Finders Keepers i Århus.

Lisbeth og Kirstine har igen noget nyt, spændende og banebrydende på tapetet, samtidig med de både har tæpper, collager og sikkert også deres små fine uroer med.

Den trofaste følger ved jeg er FAN.... Men jeg er er bare nødt til at dele budskabet med Jer, for de fortjener den bedste medvind de 2.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...