mandag den 22. september 2014

Spindelvæv..... af den hyggelige slags....


Selvom jeg stadig nægter, at iføre mig strømer og sko om morgenen, så må vi bare konstatere, at efteråret er her nu....

Søndagen kan være både både våd, kold og blæsende, så tiden er igen til små hyggelige indendørs projekter.

Mine forældre var på besøg, og jeg havde samlet kastanier om formiddagen mens tøserne var i svømmehallen med farmand.

Eftermiddagen brugte vi hele familien på, at lave fine spindelvæv. Merle fangede det hurtigt, og var super dygtig, Neel lavede mest spindelvæv på hendes sut. Men eftermiddagen var hyggelig, og med et smukt kreativt indslag som afslutning.

Jeg har klippet en syrengren ind fra haven. Den står bare ned i sand, så bladende visner langsomt ned. Jeg håber de også giver en lækker efterårsstemning i stuen med tiden, men ellers lader jeg bare grenene stå rå.

Og nårrrr ja, væggen i stuen har også lige fået en farve....... :-)




8 kommentarer:

  1. elsker den konstante forandring der sker i jeres hjem- og misunder din evne for at få ryddet ud, solgt og sorteret i de gamle lag!...en evne jeg rigtigt gerne ville beside...det ser super skønt ud!-

    Har brug for blogger hjælp til min egen blog og ved du engang har refereret til en dygtig dame du selv har brugt...kunne du hjælpe mig til en kontakt dertil...?
    på forhånd tak louise
    god dejlig dag
    Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke....

    Jeg elsker også den konstante forandring... det er det der driver mig.... Så det stopper nok aldrig. Men graden af det er naturligvis svindende....

    Jeg kan desværre ikke henvise dig til hende der hjalp mig, for hun gør sig ikke i den slags længere. Hun er selvstændig med alfabetdyret i dag, og ville bruge al sin energi på det.... Jeg håber du finder en anden.

    vh Louise

    SvarSlet
  3. Jeg vælter gang på gang bagover , det er vildt den energi du lægger for dagen. :0) I bor simpelthen så skønt. :0)

    SvarSlet
  4. Åh, hvor fint - det er bare efterårshygge!

    - Anne

    SvarSlet
  5. Superfin farve! Kan du oplyse hvad det er for en? Tror den vil klæde mit soveværelse ;-)

    SvarSlet
  6. SÅ fint med både ny væg og spindelvæv. Meget pænt!

    SvarSlet
  7. Hos os er set store hit at brute limpistolen tip at lime mange (!!!) kastanjer sammen og derefter dekorere kastanjedyret med perler #tøsesjov !

    Hilsen MoWe design

    SvarSlet
  8. Hold nu op, der var nogle gode stavefejl!!! Set = det, brute = bruge !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...