mandag den 27. oktober 2014

En vinder af Duplo konkurrencen er fundet :-)


I weekenden fik jeg trukket en vinder af det fine luksus togsæt fra duplo.

Vinderen er trukket helt tilfældigt via Random.

Den heldige vinder er Mirjam, som står bag bloggen æbleblomst.

Mirjam skrev kommentaren :

"Herhjemme elsker vi også Duplo, som stadig er et hit hos den store på 6 år også - og selvfølgelig lillesøster på tre år :)

Egentlig synes jeg videoen er lidt for fokuseret på hvad jeg tror mange forældre gerne vil høre. Jeg synes at den gode leg og det det gode produkt er rigeligt til at sælge det :)

Skulle jeg være heldig at vinde har vi familie i DK der kan have det liggende til vi er hjemme i starten af det nye år :)


Kh. Mirjam (fluesvamp(a)gmail.com - @ i stedet for (a))"

Stort tillykke til dig Mirjam, hvis du sender mig en mail med din adresse til ltjo79@hafnet.dk, så sørger jeg for der kommer en æske duplo luksustog afsted til dig :-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke til Mirjam:-) Og ja, det er skønt legetøj.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Jubiiii! Jeg glæder mig til at se ungerne lege med det fantastiske togsæt :) Det er jeg sikker på bliver et stort hit.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...