onsdag den 22. oktober 2014

Min smukke arbejdsplads.... Barkshop ....


Nu har jeg efterhånden skrevet om mine nye jobs nogle gange, og idag skal i have en rundvisning på den ene.

For en måneds tid siden startede jeg i Barkshop. Jeg er startet som administrativ blæksprutte, men med fokus på webshoppen. Det er fantastisk for mig, jeg er helt i mit es, og føler mig næsten på hjemmebane.

Lisbeth... Min chef.... skørt at kalde hende det, for vi er jo nærmest veninder nu.... Men hun er simpelthen et kapitel for sig, tænk at være så heldig, at lande under hendes vinger... Det er jeg dybt taknemlig for. Lisbeth er glad, sprudlende og helt fantastisk, Jer der har besøgt butikken, i ved helt sikkert hvad jeg taler om.... Jeg kører altid hjem i godt humør, sådan smitter hun bare af på 'en.

Idag har jeg skudt nogle fotos i Barkshop, bare for at vise Jer lidt omkring.... Bark er jo butikken der rummer alt det lækre og æstetiske til indretningen. Butikken er ikke så stor, men udvalget er enormt.

Lisbeth har på den fineste måde, formået at gøre Barkshop til en lækker og visuel oplevelse. Der går en lille uge imellem jeg besøger butikken, da jeg også lige skal passe mit andet job.... Men hver gang er der sket noget nyt, og det er altid en fornøjelse at bevæge sig rundt, og lade sig inspirere.









På instagram har jeg lavet mig et lille #. #dagensarbejdsfælde har jeg kaldt det, for det er endnu ikke lykkedes mig at komme hjem, uden at have købt en lille ting med..... Se nu bare idag... Der faldt jeg også i .... :-)


Jeg håber I vil kigger forbi ovre på Barkshop , der er så mange fine sager, og pt. vælter det allerede ind med lækker julepynt.... Og hvis nogle af Jer minder bare lidt om mig, så er man altså begyndt at tænke i julekugler, pakkerkalendere, ønsker osv osv.











2 kommentarer:

  1. Du er en heldig pige, søde Louise… Og de er heldige at have dig!

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er lidt sjovt at jeg faktisk var begyndt at følge bloggen FØR jeg opdagede hvor du arbejder :)
    Hér i byen såmænd...
    Det ser godt ud. Jeg glæder mig til at følge med

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...