onsdag den 28. januar 2015

Jeg er altså ikke helt færdig med vinter.....


Hmmmm et kig ud af vinduet, er ikke just opløftende idag. Det er gråt, regnfuldt og klamt udenfor.... Jeg længes tilbage til solfyldte søndag med frostklar luft og glinsende sne i haven....

Vinteren har virkelig været sørgelig i år, alt for våd og alt for "varm"..... Jeg elsker sommer og forår, og jeg glæder mig i den grad til haven begynder at spire igen. MEN jeg er altså ikke helt færdig med vinter. Jeg savner en stor mængde sne, sådan en portion der bliver liggende mindst et par uger, hvor man ikke skal bekymre sig om varmegrader og regnvejr der vil ødelægge det.... Jeg ved godt det er mere besværlig om morgenen med snerydning og saltning osv. Men jeg savner det ....

Jeg gætter på, at 80 % af danmarks børnefamilier var ude i søndags og kælke og bygge snemænd som aldrig før. Man ved jo ikke om det simpelthen var "den vinter"... Jeg håber det altså ikke.

Kameraet er heller ikke særlig vild med det her gråvejr, det er svært at fange nogle særlig spændende billeder med regn på ruden og mørke stuer....

Alligevel får i et lille kig ud igennem vinterhaven, og og ud gennem vores"nye" teressedør.... Og lad os så bede om et fint drys at Elsas snevejr over de næste uger :-)



1 kommentar:

  1. Åh, jeg må sige at være glad for de ryddede cykelstier og det milde vejr, men ja - lidt gråt har det godt nok også været, det er lidt kedeligt. Dog er vejret pragtfuldt i Aalborg disse dage med masserr af sol (:

    .- Anne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...